vill någon joina LOMAC squadron?

Started by DefaultSlayer, June 01, 2007, 18:18:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

jag gick för ett ag sedan med i Swedenfighters lockon squadron. Därför har jag inte skrivirt här lr varit i eran TS sista tiden för att jag har flygit med dem och haft 5 kilo skolarbete med mej hem i läxa varje dag.

undrar om det är någon som vill gå med och flyga lite med oss.

här verkar det nämnligen som det är minsta möjliga aktivitet vad det gäller spelande.

vi är ett gäng på ungefär 10 pers nu tror jag. Vi har träningar på söndagkvällar klockan 6 och kör även lite coop uppdrag på dagarna och i HL servrarna.

Jag är inte ledare lr nåt sånt så om ni vi gå med får ni skriva det i vårat forum.

http://swedenfighters.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

kan iaf kolla om nån vil gå med, vi är ganska seriösa på träningen tror jag om det är någon somm vill flyga seriöst annars kan det bli att vi bara latchar omkring o kör formtion o allmäna stunt.

De som kör de ryska planen har vi bestämt att de ska kunna räkna om fett till meter och knots till km/h.

tror nästan ingen annan än jag där uppskattar attackplanen så det flygs inte så mycket.

Justin Case

Det låter kul, får se om jag kanske har tid nu när skolan är slut snart.

Fast det va väldigt höga krav på matematiken

DefaultSlayer

det är inte så noga egentligen att kunna exact, man kommer ju aldrig riktigt så högt upp att feet hinner avvika tillräckligt mycket för att det ska gå o räkna det i metrarna gånger 3.

vad jag vet iaf.

Alla som går med måste ha TS2 o va med i deras mIRC kanal.

Det är ett uppflygningsprov för alla nya members så man vet hur mycket alla kan även för proffs o sen kan man göra uppflygning till typ officer lr vad det var.

Justin Case

Ok, jag var väl lite ironisk med matten. Om du bara visste hur många gånger jag har räknat om just meter till fot och knop till km/h ;)