EAA fly-in Barkarby 2-3/6

Started by ctrl, May 30, 2007, 22:33:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Nu till helgen (framförallt lördagen) är det EAA fly-in på Barkarby flygfält i Stockholm. Jag kommer att vara där hela lördagen, förmodligen kommer jag att rangera flygplan eller något liknande.

Ä rman intresserad av att på nära håll få beskåda småflygplan i allmänhet och hemmabyggen i synnerhet så är EAA-fly-innet årets händelse i Sverige.
Control
87th Stray Dogs VFW


Mupp

Hur ser vädret ut för helgen? Jag tänkte knata dit nån av dagarna om det är bra väder, och på lördagen är det väl mest hålligång va?

ctrl

Det senaste jag läste är att vädret blir bättre framåt fredag em. Det är definitivt lördagen man skall gå på. De flesta influgna besökare lämnar på lördag kväll eller söndag morgon.
Control
87th Stray Dogs VFW


griffin

Det vore ju förstås väldigt trevligt att besöka!

Desvärre är jag nog fullt upptagen med flyttbestyr, men det vore inte fel med en paus gissar jag.

Tack för tipset, och om inte annat: lycka till och ha't så kul ni som är där

/jens
snappahead

Mupp

Det är klart du ska komma Jens! Om jag inte missuppfattat läget så har du ju ett mindre fotbollslag av medhjälpare hemmavid som kan packa dina grejer medan du är borta, så det där löser sig...

Andreas

Och om inte dom skulle hjälpa till så kommer Mupp hem till dig Jens och jobbar. Bara för att du ska få njuta av en dag i flygets tecken.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Jag vet inte, jag tror Andreas har missförstått nånting här... Och förresten, varför hoppar inte du på tåget och kommer och tittar du med? Jag kan hämta dig vid centralen, då slipper jag en haltimmes plugg till.

Andreas

Jag kommer vara ute i skogen i dagarna två. Annars hade jag nog åkt ner.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO