News:

No significant change

Main Menu

Falcon Lobby

Started by zebra, May 14, 2007, 19:44:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Vet någon om Falcon lobby (till F4AF) fortfarande fungerar?
Har kollat in emellanåt men det har inte hänt något där på länge.

z.

Andreas

Det fungerar men slog väl aldrig fullt ut som det var tänkt att göra.
Tanken var god.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Jag körde där i höstas en del och kom i kontakt med italienarna genom lobbyn. Kan tänka mig att inte många flyger för tillfället eftersom alla väntar på nästa patch så att AG-radarn ska börja fungera igen. Utan AG-radar så känns Falcon ganska meningslöst. Får se om det sätter fart igen framöver.

z.

DefaultSlayer

vad är falcon lobby nudå?

o vadå? har de följt dices exempel på bf2 och patchat sönder spelet?

air to ground radar inte visar rörliga markmål? nåt sånt var det väl.

kan man döda alla fordon med kanonen lr är det bara på bilar o skotkärror?




zebra

Tjena Slayer,

Nej då, de patchar inte sönder spelet, bara det att det inte alltid blir så bra när de
kommer med en ny patch- som i fallet med rÃ¥dande 1.11.  Det hÃ¥ller pÃ¥ att fixa problemet med att GMT-radarn inte ger utslag pÃ¥ rörliga mÃ¥l vilket gör simulatorn ganska meningslös om man inte bara vill flyga A2A. (air too air).

Falcon Lobby kan du ladda hem. http://www.falconlobby.com/
Det är en site/program  som du antingen använder separat för att finna aktiva Falcon-servrar att flyga pÃ¥, eller sÃ¥ hittar du dem i F4AF's mulitplayer när de väl rivit igÃ¥ng F-lobbyn.  Funkade kanon i höstas men nu verkar det inte hända mycket vilket föranleder min frÃ¥ga.

z.


Rivvern_

Det beror på att alla använder Hyperlobby...

zebra

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Det beror pÃ¥ att alla använder Hyperlobby...

Fan, Redriver, Du  kan inte bara skriva "dom använder Hyperlobby" ;)  
Vad är det och var finns den???

z.

DefaultSlayer

just, hyperlobby?

länka!