News:

No significant change

Main Menu

pris på FC?

Started by DefaultSlayer, May 08, 2007, 20:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Letar efter Flaming Cliffs hos återförsäljare i Sverige men det verkar som förgjort. Utgått överallt. Sitter och fingrar på RC Simulations hemsida där man kan köpa det för dryga 18 brittiska pund, eller hos Simware (lite dyrare där). Vill ju köra Su-25T!

Någon som hittat annan säljare inom Svea Rike, eller blir det till att beställa från RC Sim/Simware? Såg att det fanns på den officiella siten också för 14.95, men frågan är om det är en nedladdningsversion eller låda där?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Prova att beställa via www.megastore.se . Du kan ju alltid ringa och fråga.

Horizon

Jag har kollat med megastore, discshop, webhallen och ginza utan resultat.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Köpte min CD från deras officiella hemsida för ~150 SEK om jag minns rätt. Skickades från UK så det gick relativt snabbt.

Hojta när/om du skaffar FC så kanske vi kan röja lite till hösten :)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Subroc

har för mig att jag hittade gold för 99:- i realådan på ica, dock nått år sen. ska det liras lomac är jag definitivt med, det och il2 är det enda som funkar hyffsat på min 386kbit lina

Horizon

#13
Tror jag beställer det från antingen den officiella siten eller RC Simulations. Orkar inte hålla på och leta när det inte handlar om hundralappar att tjäna.

Lovar att säga till så fort jag fått hem det. Just nu flyger jag Su-25-kampanjen i vanliga Lock On och varvar med träning i min nya Ka-50. :)

Edit: Men vad i... för att kunna köpa från lockon.co.uk så behöver man registrera sig och när jag försökte göra det fick jag upp någon varning om att säkerhetscertifikatet hade förfallit och jag bara skulle registrera ett undantag om jag verkligen litade på "lockon.ru" som inte är samma som den första siten jag var på. Ryssen ska man aldrig lita på, sa någon på min axel, så jag klickade bort skiten. :)

Jag tror jag istället installerar min gamla grafikkortskylare som legat och mognat i flera månader nu.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Det där är bara USA fasoner! Bara för att en sida heter .ru så klassas det som virus och terrorister! Regga dig nu! Där får du patcharna m.m.

Horizon

Ja jag reggade mig som Rocco Siffredi och beställde hem till frugans syster. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names