News:

No significant change

Main Menu

pris på FC?

Started by DefaultSlayer, May 08, 2007, 20:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

hur mycket kostar vanliga LockOn? hur mycket borde expansionen kosta då?

Asså jag kan inte hitta en enda internetsida som handlar med Svenska kronor som har Flaming cliffs. Dock har de LockOn gold till 299 och till o med för 329 spänn påe n sida.

Det är hutlöst ju!!

Jag köpte mitt lockOn för 79,- märkt med ta 3betala för 2. trodde inte LockOn var nytt längre så man kunde ta så mycket för expansionen.

LockOn gold innehåller väl Flaming cliffs och inte en fet guldtacka, right?

vad är bästa pris ni hittar? länka plz för jag vill inte lägga ut 300 spänn när ajg bara vill ha expansionen som jag tycker att man kunde också få för 79 typ.

OCKER!


griffin

Humma... är inte FC bara en addon till LOMAC, och LO-GOLD en bundle med de båda typ, säppt av extern part?

Tycker du borde kunna jaga rätt på bara FC, det borde väl räcka? Eller har Gold-versionen divergerat från LOMAC+FC? Har jag missat nåt?

Jag köpte nog mitt FC från hemsidan. Problemet är väl att Lockon är så pass "bred" titel (så bred ett sådant spel kan vara numera) att det tillslut hamnar i reahyllorna. Men FC är ju bara en addon, de trycks väl sällan upp som reaserier. Kvar är Gold då.. och 299 för ett spel+addon är inte hutlöst. Men surt att betala om man redan har halva...
snappahead

DefaultSlayer

beställde lcokOn gold idag för 299spänn.

det var väl så att Gold är ett paket med LOMAC och FC? hoppas det.

Rivvern_


griffin

Och Gold är helt kompatibelt med Lomac+FC? Bara för att Gold består av Lomac+FC betyder det inte självklart att det är kompatibelt med delarna köpta var för sig...
snappahead

DefaultSlayer

har inte du missförstått det då? det kanske inte går att installera FC bara från gold men det kvittar väl. Gold är väl lomac + FC? o då isåfall så kan jag ju då avinstallera LOmac, ge det till min kompis lr till hundarna och köra med den jag får i Gold

lr????

Rivvern_

Korrekt default! Gold är samma som Lockon + Flaming Cliffs. Och du ska kunna välja att installera Flaming cliffs som en ny installation så du kan spela både LockOn med och utan flaming cliffs.

DefaultSlayer

ok tack, nu så får vi väl spela FC snar tdå för jag ska snart få det.