News:

No significant change

Main Menu

e sidan helt död?

Started by DefaultSlayer, May 05, 2007, 12:58:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Använder inte Xfire men du kan ju ta min MSN.

rivvern at hotmail.com

Control87th

Vi har försökt få till söndagar 15:00 som en speltid... kanske blir lite drag nästa söndag. Har du hittat teamspeakinformationen?

TS2:

IP: 129.16.145.3
Lösen: hejsna

Där brukar jag lägga mig när jag vill lira med folk. Just nu kör jag uteslutande Arma men skulle ni lyckas dra ihop ett gäng för att köra falcon så är jag på.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



DefaultSlayer

ok, blir la bra då.

Vad gör man egentligen på Arma? vad jag har förstått är det som ett bf2 fast snyggare och mer grejjer på.

Finns det flygplan lr bara helicoptrar? Ska man skaffa det o lira med er?

Ska skaffa Flaming cliffs snart.

Och Ska man skaffa det där till Lockon som är med kA-50? det verkar fräckt.

Och finns det någon "alpha limiter" som man kan ställa in på Su-27 och Su-33?

Jag gillar de planen just därför att de glider omkring med extrem anfallsvinkel. men ibland tycker man inte om det då man bromsas upp direkt om man drar så långt det går o den stallar hela tiden.

Det är fantastiskt och jag har precis sutit över en timme med Su-33 och flygit på skojj men tillslut blir det för mycket, det går typ inte o flyga normalt med den.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Phlerp

QuoteOriginally posted by DefaultSlayer
Vad gör man egentligen på Arma? vad jag har förstått är det som ett bf2 fast snyggare och mer grejjer på.

Tror att vi haft den diskussionen fast åt andra hållet. När BF2 varit uppe för diskussion är det alltid en och annan (sneglar på GranQ... tror jag) som säger att OFP/ArmA har allt BF2 har och mer därtill. Själv tycker jag det är lite som att jämföra äpplen och päron, men ArmA är definitivt kul och värt att överväga köp av.

griffin

Enbart för ett Nosiglan skulle ArmA vara värt att köpa om man gillar den typen av spel. Nu har jag inte spelat ArmA men är inte BF2 mer åt "arkadhållet"?..

Om man jämför BF1942 med OpF så tycker jag det är så. Men det var då det.
snappahead

Phlerp