News:

No significant change

Main Menu

e sidan helt död?

Started by DefaultSlayer, May 05, 2007, 12:58:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

hallå? nu har jag varit medlem i flera timma r och det är typ ingen som ahr varit online lr svarat på min trådar.

i bf2.se så hänger det alltid en massa folk där som svarar efter nån minut på vad man än frågar om.

så svara? lr har ni bättre grejer för er på lördag förmidag kanske? Kankse jag också borde ha egentligen.

lr har ni flyttatt allt till någon annan sida?

ctrl

Forumet är absolut inte dött men det är tyvärr ingen större fart på det. Tyvärr är det nog som så att vi är ett gäng gamlingar som chattar om ditten och datten... så mycket lirande är det inte tal om....

Vi hade ett IL2/ArmA LAN i Halmstad för någon månad sedan, det lutar åt att det blir ett Falcon/Armed Assault LAN någon gång under året men inget är bestämt ännu...

Hur som helst, välkommen!
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Ja välkommen ska du vara! Falcon flygs det inte överdrivet mycket. jag och Justin Case har dock flugit lite Lock On det senaste. Men i övrigt så har det mest varit Armed Assault vi har lirat sen det släpptes. Förvånansvärt få från NOSIG kör Armed Assault. Det är mest folk från anrop.net som dykt upp på TS.

Men fixa till så du har våran TS server. Den finns bland våra " Online " trådar. Så kan vi flyga Lock On! Men nu ska jag ut i solen....

Horizon

Det är du som borde vara ute i solen och röra på dig istället för att sitta med krokig rygg framför en dator och koma.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

DefaultSlayer

liv! liv! hehe.

så det finns ingen möjlighet at tman kan dra igån lite falcon flygande här i dagarna då?

kan spela LockOn också men fattar typ inte hur det fungerer i multiplayer där så behöver hjälp med det.

tror inte jag orkar ta med alla mina grejer på LAN men kan väl spela över internet.

och angående Armed Assault, är det bra? finns det "riktiga" stridsflyg i det lr är det bara helicoptrar?

kul att det fanns  folk här då.

griffin

Ja, Nosigs glansdagar kanske inte är över men vi lever väl i nån sorts dvala just nu. Rätt vad det är så blir det lite mer intensivt, men oftast utbyter vi sporadiska meningsfullheter här :D Ibland tom relaterade till flyg!

Kul att du hittat hit hur som helst, välkommen.;)
snappahead

ft

Tjena tjena, det gick fort. :)

Som sagt, lite stilla är det ibland och så är det just nu. Det är ju till att börja med en massa sommar att använda till det bästa, vilket tar av datortiden för de flesta av oss.

Att vi skulle komma upp i samma postvolymer som BF2-forum med tusentals medlemmar är nog bara att utesluta, förutom möjligen för Horizon och hans planpostningskampanjer... ;)

Välkommen!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

DefaultSlayer

så om det nu inte är så att man kan gå in och hitta folk att spela med hela tiden kan man väl bestämma tider som vi ska spela lr?

kan jag få era MSN och xfire? Lite komplicerat att kolla Nosig forumet varje gång man ska spela o då kanske man inrte ser om folk e online, xfire ser man ju när någon lirar.