News:

No significant change

Main Menu

Falcon:AF 1.011 e ute!

Started by DefaultSlayer, May 05, 2007, 12:07:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

on ni inte visste det, jag har bara använt 1.0, 1.08 o nu 1.011 men märker egentligen ingen skillnad från 1.08 men det finns säkert något de har förbättrat.
:D

Andreas

1.0.11 släpptes den 1:a april, så jag visste iaf om det... ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Jag antar att vi kan få en rapport från Zebra och Maverix efter deras Italien resa, dom borde väl vara hemma nu?
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ft

Hepp! Den hade i alla fall jag bommat, mest varit civilt på sistone.

Quote
The changes in 1.0.11 are:

Artificial Intelligence:

   * Fixed package waypoint timing.
   * Set the same repeat waypoint for HAVCAP flights like AWACS and JSTAR.

Avionics / Weapons

   * Fixed GM radar mode to now also show moving as well as static targets. GMT mode still only shows moving targets.

Cockpit:

   * Fixed speed display in glance-forward 3D view.

Graphics:

   * Enhanced night-lighting of airbases and some other objects.

Stability:

   * Fixed CTD when using Vector-to-Tanker radio call.
   * Several more CTD fixes.


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

zebra

QuoteOriginally posted by Bax


            Jag antar att vi kan fÃ¥ en rapport frÃ¥n Zebra och Maverix efter deras Italien resa, dom borde väl vara hemma nu?
mvh
Bax

Jo dÃ¥,, det stämmer Bax.  Vi kom faktiskt hem inatt kl. 01.00, efter 18 timmer non stop i bilen, ca 180mil.   Vi har haft en fantastisk helg och träffade de flesta italienare som var med och "slogs" mot oss i höstas.  Det blev mÃ¥nga och roliga historier om bataljen mellan "forza Italia" och "Forza Svezia".  Jag Ã¥terkommer med mer info om helgen inom kort.  Se separat trÃ¥d.

När det gäller 1.011 sÃ¥ har vi kört med den patchen ett tag. Tyvärr sÃ¥ har LP lyckats sabba Radar-GMT- mode med patchen sÃ¥ det gÃ¥r inte att finna " ground moving targets" med radarn  (GMT-mode pÃ¥ MFDÃ,´n)
Vi tror och hoppas på att det ska komma en hotfix snart.

/z.  

Bax

Intressant Zebra, ser fram emot en rapport.
Det kan ju bli ett intressant alternativ för oss Falcon nördar om intresset är lågt i Halmstad.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


zebra

Bax.
Faktum är att jag o Mav redan planerar att Ã¥ka nästa Ã¥r.  Tänkte eventuellt flyga ner och dÃ¥ vore det super att ha dig med  :p

Kanske en Nosig-delegation finner intresse???

z.

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW