verkar som jag hittat rätt tillslut!

Started by DefaultSlayer, May 05, 2007, 11:37:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DefaultSlayer

hej! igår blev jag medlem på FSnordic.net och ville spela falcon AF men de var trista o körde ju typ bara FSX.

jag sade till att jag ville spela falcon online o blev hänvisad till denna sida som verkar vara precis det jag letade efter.

Så jag undrar om jag får va med o köra falcon 4.0 AF nånting med folket här för jag är less på mina kompisar som bara kör bf2.

Spelar Falcon och kan det ganska bra tycker jag själv iaf. Annars kör jag LockOn också om nån spelar det men det har jag inte satt mej in i än.

Vilka andra spel spelas än falcon? kör ni flyg i BF2? det är jag nämnligen ganska skillad på.

/Slayer


zebra

Tjena Slayer,

Helt klart har du kommit till rätt forum, även om det kan vara ganska tyst emellanåt. Jag vet inte hur mycket action det är med Lock on och de andra simulatorerna men jag tycker nog att det är ganska lugnt på Falcon-fronten. Vi är dock några som håller fast vid denna simulator även om vi också här är uppdelade i två läger, de som flyger Falcon AF och de som kör "Open Falcon".  För egen del fokuserar jag på F4AF och skulle du vara intresserad så är du givetvis mycket välkommen att hänga på när det bli läge.

Vi kan hålla kontakten genom forumet så får vi se när det blir läge att flyga på nätet. Vi hade en kul omgång mot en italiensk skvadron i höstas och efter det så har jag och Maverix utvecklat den kontakten (hälsade på dem i förra veckan) så det verkar utveckla sig mot en intressant framtid med likasinnade Falconeer's i andra delar av Europa.  

Som sagt,, vi håller kontaktet så får vi se vad som händer.

zebra.

DefaultSlayer

jag är nog inte så där bra på falcon än så jag kan vara med och spela internatienella super mega kampanjer. när jag försökte lära mej spelet ordentligt sist så tröttnade jag på manualen precis efter bombning med CCRP.

Det är asså falcon 4.0 allied force som jag har. har inte hört talas om något som heter open falcon.

men om jag kan få vara med och spela så kan jag såklart lära mej spela på ett tag. :)



ft

Hoho, vart tvungen att börja nöta bort lite ringrost igår. Ge mig ett tag så är jag nog med på lite blåslampeflygning också!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus