De kan anordna LAN i bilkretsar också

Started by Obizzz, April 18, 2007, 10:11:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

http://www.swedishsimracers.com/

Ett riktigt schysst event tror jag det kommer att bli

Kommer själv vara där som besökare på lördagen
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ctrl

Gratis inträde, 20min hemifrån. Kalendern ser tom ut på lördagen. Jag ska kolla upp lite mer men skickar nog ett pm ikväll så kanske vi kan sammanstråla den lördagen. :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

Visst, vore kul att ses igen var ju ett tag sedan nu när jag skippade senaste nosiglanet
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Varför Stockholm... suck... Hjo kunde varit bättre...;)

Obizzz

QuoteOriginally posted by RedRiverVarför Stockholm... suck... Hjo kunde varit bättre...;)

För att Danielsson Motorsport är baserat i Stockholm :p
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

#5
Hmmm. Är det nåt att se om man inte tänker deltaga? Det skulle vara lite skoj att se hur det går till när dom som kan gör det. Sitter jag inte fast i skolan på lördan så skulle det nog kanske vara lite lämpligt, det är ju nära och bra.

Sorry.. fan jobbigt med moderatorrättigheter råkade svara i ditt inlägg när jag skulle citera haha

Obizzz

QuoteOriginally posted by Mupp
            Hmmm. Är det nåt att se om man inte tänker deltaga? Det skulle vara lite skoj att se hur det går till när dom som kan gör det. Sitter jag inte fast i skolan på lördan så skulle det nog kanske vara lite lämpligt, det är ju nära och bra.

Gillar man racing kan det nog vara spännande att se proffsen köra, de är riktigt duktiga och det här handlar om sveriges elit (som ligger bra till även internationellt sett)

Alx Danielsson var ju framgångsrik simracer innan han fick en riktigt formelbilskarriär, eller snarare parallellt med men nu är det ju så hög nivå att han inte har tid med simracing på samma sätt. Han har för övrigt två test med F1-team i år, Renault och ett till som han inte gått ut med namnet på.

Sådär nu fick jag det i ett eget inlägg
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Haha, fy va läskigt! Jag har otroligt dåligt minne, men jag var i princip helt säker på att jag inte hade skrivit två stycken i mitt inlägg, så jag var tvungen att läsa det ett par-tre gånger minst innan jag insåg att det inte var jag som skrivit. Hursomhelst, jag tar en sväng dit om jag inte blir fast nånstans, men det borde vara lugnt.