News:

No significant change

Main Menu

ArmA 1.05 changelog

Started by KeyCat, February 28, 2007, 16:10:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Första MP-test utföll till suverän belåtenhet, var inne med ett 20tal finnar. De hade bra ledarskap, ett lagom svårt mission och allt fungerade perfekt rent tekniskt :):):)
Control
87th Stray Dogs VFW


granQ

ber om ursäkt att inte var inne på anrop ikväll.. serverades vin i bag in box, behöver jag säga mer?
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Salsam

Hmm blir lite förvirrad här... Vilken patch modell är det jag ska ta hem?
Engelska, Internationella eller en tjeckisk version med tanke på att jag köpte mitt via nätet?

Skulle någon kunna länka mig till rätt ställe? :-OO

Har jag förstått rätt att man skall lägga in orginal språkfilerna igen?!
eh... för de har jag nog inte kvar :-/ :-OO

Någon som har dem tillgängliga så man kan uppdatera sitt spel och få va med och lira med er killar igen? :D

ctrl

#19
ftp://nosig.no-ip.org/Arma/Arma_InternationalUpdate105.zip :D

Sprid nu inte denna länk utanför NOSIG så min lina blir överbelastad :-/

Edit 2: dina språkfiler ligger förmodligen i PatchWise.bak mappen i ditt Arma bibliotek.
Control
87th Stray Dogs VFW


Salsam

#20
deénajs... tackar

men eh... vilka är språkfilerna? *fortfarande förvirrad* (alltså är det någon mer än LANGUAGE.pbo filen)
Några tips gällande detta? typ spara undan de engelska och lägga in dem igen eller köra språkpacken från början igen?

ctrl

Ta allt i Patchwise.bak mappen och lägg in i ditt armabibliotek (det är en massa filer som är förändrade)

Du kommer inte att behöva nått språkpack i fortsättningen, från och med 1.05 kan du välja språk i spelet :D
Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

ca 4h online och 3h single player med 1.05 utan en endaste CTD, det verkar som om de fått ordning på liret nu :D
Control
87th Stray Dogs VFW


Salsam

#23
Låter lovande Ctrl!

Precis sugit hem patchen från din länkning.... dock fick jag upp ett flertal fel när jag uppdaterade spelet. I min backup katalog låg endast LANGUAGE.pbo inga andra filer.
Föjlden blev ett flertal fel-meddelande under patchningen. Vet inte ännu om det funkar som normalt trotts felen