Måste berätta.....

Started by zebra, February 09, 2007, 19:16:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Måste berätta en kul kommande grej..

Som de flesta av er vet så hade vi ett litet "happening" i höstas mellan några
svenskar och en italiensk skvadron "PVI" (Piloti Virtuali Italiani). Humans vs. humans.  

Jag gjorde ett litet inlägg pÃ¥ Frugals för nÃ¥gra veckor sedan för att checka intresset internationellt..  Inledde med ett Ã¥terberättande av en BVR-fight mot en singel italienare som fick skjuta ut sig efter en omgÃ¥ng med mig och Maverix.  Attans sÃ¥ kul att fÃ¥ tvinga ut en human i selen.  Inlägget fick reaktion direkt bÃ¥de frÃ¥n Italien och nÃ¥gon annan i Europa.  Hur som helst,, jag har fortfarande kontakt med nÃ¥gra av italienarna som vi fajtades mot och för ett par veckor sedan fick Mav och jag en inbjudan att komma ner till Italien för ett LAN. :)  SÃ¥ i början av maj packar vi in oss i min bil och drar till Forli i norra Italien för en 2-dagars session.

Utöver det sÃ¥ visade sig intresset stort för mer action humans vs. humans. Skvadroner frÃ¥n Italien, Belgien, Canada, Usa, Grekland är nÃ¥gra av de som visat intresse.  Ser ut som om det kan bli en intressant framtid. :D

z.

ft

Länk till tråden med återberättandet?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus


Horizon

Ni måste ju köra lite mot de där snubbarna från "The Aggressors". :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

QuoteOriginally posted by Horizon


            Ni mÃ¥ste ju köra lite mot de där snubbarna frÃ¥n "The Aggressors". :)


VaddÃ¥ "Ni"???  Ãƒâ€žr inte du intresserad Horizon?

z.:)

Horizon

Nä. Jag har legat av mig helt. Ni får hålla fanan högt.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Nått jag tycker att man ska föreslå som regel till nästa gång, är att endast flygbaserna allra närmast flot får attakeras... Inte realistiskt men det blir så trist för den sida som inte kan flyga alls eller måste flyga väldigt långt för att komma till action efter de inledande timmarna.

Bil... lång resa :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Bax

Bra skrivet Zebra :)  Faktum är att det är en speciell känsla med H. versus H. Att dessutom fÃ¥ en bekräftelse pÃ¥ att man hanterar situationen rätt och vinner en sÃ¥n engagement känns ju extra bra.
Själv fick jag äran att vara med några missions men lyckades inte möta några humans, men bara vetskapen att dom kunde vara där, smartare än någon AI och kanske så skickliga att dom lyckas lura en totalt, gjorde det oerhört spännande.
Jag kan byta det mot vilket helgnöje somhelst :D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW