News:

No significant change

Main Menu

Viggen över Sthml

Started by Andreas, February 08, 2007, 06:25:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa


Andreas

Jag har helt missat att ni har gjort om designen på sidan...

Snyggt!!!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

#3
...och jag tog några bilder på det hela, så gott det nu gick... :D

http://www.novelair.com/forum
snappahead

Magnus

Jag är kluven i denna infekterade historia.

Visst det är skojj att Viggen flyger för gemene man MEN det som flyger i FMV's regi är SK37E och de få timmar som finns kvar i dem skulle kunna användas till något så mycket bättre än detta..


griffin

QuoteOriginally posted by Magnus


            Jag är kluven i denna infekterade historia.

Visst det är skojj att Viggen flyger för gemene man MEN det som flyger i FMV's regi är SK37E och de få timmar som finns kvar i dem skulle kunna användas till något så mycket bättre än detta..


Erkänn, du är sur bara för att du inte fick flyga med ;)

Skämt åsido. Alltså, ser man det så är det inte ens kluven jag är. Hellre att de används till nåt, precis som du säger. Jag kan avvara beskådandet av en SK37E om den nu skulle användas till nåt vettigt. Om detta råder det inget tvivel.

Men, nu var det kanske inte just denna individ vi ville fokusera på utan jubilaren som sådan. Och det är kul med födelsedagskalas och födelsedagsfirande! :D
snappahead