News:

No significant change

Main Menu

Attention Zebra!

Started by Control87th, February 05, 2007, 19:02:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

Slammer, har inte testat den "öppna" 4.3 ännu men hoppas också att den är stabil...

Tyvärr tror jag aldrig att NOSIG kommer igång igen som en falconsquad (Med undantag för ett och annat LAN samt kanske fler h vs h ) men jag hoppas ändå på någon form av mer regelbunden aktivitet... då jag bestämt mig för att ta åtminstone lite paus från flygande med 87th.
Control
87th Stray Dogs VFW


Slammer87th

Hey Control hoppas pausen inte blir alltför lång :-/ Jag har precis kommit igång lite mer seriöst igen igen och flög en del riktigt trevliga mission i veckan som gick :) Har spenderat lite tid i ArmA och även om det är kul som avkoppling ibland så är det inget som kan konkurrera med F4 för mig! Jag tycker faktiskt OF är riktigt bra nu och det lär inte bli sämre ;) /slammer

zebra

Ctrl,,,

Jag checkade din ftp men fann inte mappen.  

När det gäller ditt "uppehÃ¥ll" i flygandet är du alltid välkommen att rikta dina blickar mot SkÃ¥ne.  Bara jag fÃ¥r igÃ¥ng min maskin sÃ¥ räknar jag med att det blir lite flygande pÃ¥ nätet framöver. Skulle vara kul om man kunde bli minst 4 pers dÃ¥ och dÃ¥.

z.

zebra

.. och samma gäller givetvis alla de som är sugna på att flyga.. :p

z.

ctrl

Är du säker på att du använde rätt user/pw...annars kommer du inte åt denna mapp... kollar på min sida
Control
87th Stray Dogs VFW


zebra

QuoteOriginally posted by ctrl


            Är du säker pÃ¥ att du använde rätt user/pw...annars kommer du inte Ã¥t denna mapp... kollar pÃ¥ min sida

Jag kom rakt in i mappen så jag behövde aldrig något PW eller u-name.