Armed Assault finns att köpa on-line nu!

Started by KeyCat, December 01, 2006, 22:12:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Har faktiskt ingen koll på SecuROM, bara läst att det är samma sorts skit... Jag står ju nu i valet och kvalet... För närvarande har jag en fungerande install som flyter på suveränt på min dator.

Om man visste att patchning inte pajjade skyddet så skulle jag väl kunna stå ut med skiten (bättre än Starforce) men ska man ha förmodligen veckolånga uppehåll vid varje jävla patchning så kommer intresset för liret säkert att dö ut så som patcheländet dödade det i övrigt skojjiga liret BF2.
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Tja, att det i princip krävdes en 20 poängskurs för att installera patcharna... att helikoptrarna var/blev för överlägsna... sen minns jag inte det fanns säkert fler skäl... Som jag sagt tidigare, vi hade förbannat kul under ett kort tag, klart värt pengarna men jag tror aldrig det kommer att ta fart inom nosig igen :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Control87th

Hm, tvekade innan jag postade detta då kvaliten blev så otroligt mycket sämre... Jag lirade i 1920x1200 men riktigt bra fps, sen är det inspelat i fraps med 960x600 i 25fps, därefter klippt och extremt kraftigt komprimerat med MS Movie maker...

Som sagt låt er imponeras av FPSen, att det flyter osv. men ha i åtanke att kvaliten i spelet och även den 5Gb stora originalfrapsfilen är ypperlig och inte som i denna film:

ftp://nosig.no-ip.org/Arma/armactrl070117.wmv
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW