LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doc

Så va de de här me OH papper....
Over head film, plast film för OH eller skrivare, vilket som går bra.
Någon som kan skaka fram 300-400 st...?

/Doc

Swebeast

#113
QuoteOriginally posted by ctrl

En viktigare pryl/prylar är switchar, har vi sådana? jag kan ta med mig en 8-portars och en 5-portars, båda 100mbit.

Jag pratade precis med HotShot och den huben vi brukar låna är inte tillgänglig under denna helgen. Ta med dina ctrl! Jag har också en liten hub som jag tar med. Fördelen med många små är ju att vi inte behöver så jättelånga TP-kablar :)

Alternativet är att lägga vars en slant och köpa en 24-portare på stan här i Halmstad som vi sedan kan använda till våra LAN. Partman har en LevelOne 24-port för 1480:-



/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Så, då va det klart !
Får spendera hela fredag på LAN. Tänkte åka upp på Tors. kväll och hem Fre kväll. Kort men bättre än inget tyckte jag :)
Är lite nyfiken på när Doc tänkte dyka upp eftersom jag prioriterar IL2 ?
Control har lovat att släpa med ett ArmA paket till mig men jag är total nybörjare där.
Om nån vill ha lift upp söderifrån skicka ett PM.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Doc

Kul Bax :)

Jag kommer på Fred fm ska försöka va på plats så tidigt som möjligt, antagligen vid 9...

/Doc

Swebeast

QuoteOriginally posted by Doc


            Så va de de här me OH papper....
Over head film, plast film för OH eller skrivare, vilket som går bra.
Någon som kan skaka fram 300-400 st...?

/Doc

Mycket papper...ska se vad jag kan ordna.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

ft

Ni behöver inga personnummer och hela den biten den här gången? Eller är det bara känt folk och ni har lagt upp en illegal databas med personuppgifter? ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ctrl

Jag hade visst 12 + 5 portar :) som jag tar med. Jag har även med mig ett extra ex ArmA för det fall någon har kris. Beroende på jobbet och trafiken dyker jag upp allt från 17:30 - tja...
Control
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

QuoteOriginally posted by ft


            Ni behöver inga personnummer och hela den biten den här gången? Eller är det bara känt folk och ni har lagt upp en illegal databas med personuppgifter? ;)

Bara kända brottslingar denna gången och vi har en del poliser med i församlingen så det ska nog inte bli några problem :)

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC