News:

No significant change

Main Menu

Saitek X-45

Started by Streaker, May 24, 2002, 19:43:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Streaker

Hej alla människor!!!  Nu är jag glad för jag har köpt en Saitek X-45 och den fungerar toppen (än så länge).....
Vad jag undrar är om någon vet hur man får Mode Selectorn kompatibel med F4.
/ --Maui--

RAY

Hej!  

har du hört iron maiden ?  

faen va bra han e på bas steve harris!  

ok, till frågan kör du sge o under me eller 98 ?

Streaker

/ --Maui--

Silverback

#3
Beror på vad du menar med "kompatibel" - den ÄR redan kompatibel.  Mode selectorn på X45'an har ingen funktion annat än att skifta "lager" på stickan, du programmerar t.ex in alla A/A kommandon på "lager1"/mode1  (eller var det tre ?! upp/bakåt, iaf gjorde jag så), alla NAV kommandon på mittenlagret och alla A/G på det sista lagret/mode (fram/ner), så har du själv fixat tre "modes" som stickan jobbar i. Sen kan du lägga "D/F Override" som ett togglat kommando (så att du kan gå I och UR  D/F läget genom att trycka uppreapde ggr på knappen/hatten) på samma ställe på stickan i shiftat eller standardläge i alla modes så har du en D/F switch på samma sätt som i t.ex Cougarn.
Rock'n roll.

/B
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Streaker

Tackar men det är inte det... Jag kan inte byta läge i Falcon  det finns bara ett läge. Har försökt med det medhavda programmet men det funkar inte heller. Det går alltså inte att programmera olika lager.

/ --Maui--