Author Topic: Någon sugen på LB2 co-op?  (Read 10064 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1161
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'Någon sugen på LB2 co-op?'
« Reply #16 on: January 04, 2007, 10:09:05 »
Det kan vara lönt att kolla i de större kedjornas fyndlådor, LB2 brukar finnas i paket tillsammans med andra Janes simmar... man kan hitta tre gamla godingar för 99:- :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1648
    • View Profile
    • Email
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s Über II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1648
    • View Profile
    • Email
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s Über II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

swedex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 11
    • View Profile
Replying to Topic 'Någon sugen på LB2 co-op?'
« Reply #19 on: January 23, 2007, 01:13:19 »
Får väl be om ursäkt för att spåra ur tråden till OT lite men jag är sugen på LB2 co-op iaf därav mina tidigare poster. har dock inte lirat det så mkt pga jag inte har fått min joystick som jag beställt än. dock fungerar mp helt ok för mig. Kan dock agera gunner om det skulle kunna vara intressant. Brukar sitta och spela EECH just nu där det "går" att anv tangentbordet till att flyga hjälpligt.

mvh p-a aka swedex

KeyCat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2629
    • View Profile
Replying to Topic 'Någon sugen på LB2 co-op?'
« Reply #20 on: January 24, 2007, 18:12:05 »
Quote
Originally posted by swedex
Kan dock agera gunner om det skulle kunna vara intressant.


Precis vad jag efterlyster! Är lite körigt för min del för tillfället men hade varit skoj om vi kunnat få till det inom kort... Skulle kanske kunna sikta in oss på en lördag/söndag eftermiddag för en test?

Eftersom LB2 är notoriskt känd för att bråka med routers för den som agerar host rekommenderar jag att vi kör med Hamachi. Simpel (och säker) VPN som är busenkel att sätta upp och skall fungera perfekt med LB2.

  http://www.hamachi.cc/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2629
    • View Profile
Replying to Topic 'Någon sugen på LB2 co-op?'
« Reply #21 on: January 27, 2007, 11:55:28 »
Efter en "snabb chat" med Swedex blir det eventuellt läge för en LB2 co-op test ikväll (070127) så om ni andra fått iordning på era saker och installerat Hamachi är det bara att haka på!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2769
  • "Guns don't Kill people. Chuck Norris kills people
    • MSN Messenger - Rivvern@hotmail.com
    • View Profile
    • Master Arms
    • Email
Replying to Topic 'N
« Reply #22 on: January 27, 2007, 13:23:56 »
Vart får man tag på detta lir?


EDIT: Såg visst en länk ovan.
« Last Edit: January 27, 2007, 13:27:56 by RedRiver »

swedex

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 11
    • View Profile
Replying to Topic 'Någon sugen på LB2 co-op?'
« Reply #23 on: January 27, 2007, 22:34:09 »
Tack KeyCat för en trevlig stund i apachen =). Allt gick finfint och flöt mkt bra, det vi hade problem med var kanonen som vi ibland inte fick att skjuta dit vi ville..    

Nu vill vi ha in lite fler personer till nästa gång..


Spelet kan köpas på ebay (säkrast att man hittar det här) amazon (om de skickar till sverige) tradera, blocket om man har tur, dock enklare att hitta commache hokum där.