Koolers

Started by ThunderBoy, July 01, 2004, 17:21:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ThunderBoy

Kul att det kom ett alldeles eget forum. Planerar att posta järnet... När jag bytt bredbandsleverantör vill säga. Åskovädret pajade mitt ADSL-modem och eftersom det bliev billigare att byta bredbandsleverantör än att köpa ett nytt modem (plus att det kommer att gå 20 ggr så fort) så kommer jag att göra det nu, passar ju extra bra när jag inte är hemma så att säga...

Inser att det är lite off-topic kanske, men det kändes bra att skriva ett första inlägg... ;)
.thunderboy
-facilis descensus averni-

Fozz

Thunderboy got struck by lightning. :)
Alla generaliserar...


Mr Jim

QuoteOriginally posted by ThunderBoy


            Kul att det kom ett alldeles eget forum. Planerar att posta järnet... När jag bytt bredbandsleverantör vill säga. Ã…skovädret pajade mitt ADSL-modem och eftersom det bliev billigare att byta bredbandsleverantör än att köpa ett nytt modem (plus att det kommer att gÃ¥ 20 ggr sÃ¥ fort) sÃ¥ kommer jag att göra det nu, passar ju extra bra när jag inte är hemma sÃ¥ att säga...

Inser att det är lite off-topic kanske, men det kändes bra att skriva ett första inlägg... ;)

hehe, jag läste din presentation, klart alla sim-nördar ska få plats på NOSIG, hoppas du kan få hit dina rallyvänner :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com