Author Topic: En till på forumet!  (Read 7252 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY

  • Guest
(No subject)
« Reply #8 on: May 24, 2002, 15:01:13 »
käre Horizon lyssna här nu.....

om jag läser dig rätt så har du inte provat o vara ute på sjön med kärran? (janes F/A-18)

det går inte o jämföra USAF=skräp mot F/A-18!!!


om jag vore lite äldre skulle jag ta dig i örat riktigt hårt!  ;)

smutsa inte ner här nu med crap sim..  hehe

jag e på skojar humör idag o e kaxis som en arg tupp! :p

JStar

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 123
    • ICQ Messenger - 6685892
    • View Profile
    • Email
(No subject)
« Reply #9 on: May 24, 2002, 16:26:30 »
Har inte flugit USAF. Har det stående i hyllan dock men orkar inte plöja mig igenom PDF-manualen.

Nej, jag har inte flugit F4 men jag litar på Habu och de andra jag brukar flyga med. De flyger både F4 och JF-18.

Nej, JF-18 kom inte ut precis efter USAF utan direkt efter JF-15. Samma team. Tyvärr är det upplöst nu. :(

CJ Martin och Scott Elson (Elf) som var med brukar dock titta in på SimHQ och svara på frågor. Alltid kul att höra dem berätta om hur spelet fungerar internt.

/J

RAY

  • Guest
(No subject)
« Reply #10 on: May 24, 2002, 16:47:14 »
JStar om du flyger med Habu känner du säkert till Tomcat oxå?  flög lite med uhmm hette squaden 69 nånting...  ??

mycket trevliga grabbar o dom kör seriöst vilket e mycket trevligt så man slipper en massa strul!

det blir så knasigt o flyga på hybberlobby om man inte kör dogfight vilket jag tycker e boring för jag får så mycket stryk jämt! hehe

roligare o köra ihop o känna att man jobbar för samma mål på nätt vänster! man skärper sig mer för att inte sabba för sina flyttfåglar!  

JStar

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 123
    • ICQ Messenger - 6685892
    • View Profile
    • Email
(No subject)
« Reply #11 on: May 24, 2002, 17:02:31 »
Har inte träffat Tomcat men OldDog, Pilgrim, Sierra och Webster brukar vara med. Jag tror de flesta är från VFA-69 Renegades. Jag kan rekommendera deras sida förresten för där finns massor av bra tips för bland annat voice com.

http://www.gobuster.com/vfa69

Och det är som de däger... de flyger seriöst och mestadels co-op där alla jobbar mot samma mål. Mycket trevligt. :)

/J

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
(No subject)
« Reply #12 on: May 24, 2002, 17:06:12 »
Ray:>> *springer och gömmer mig* :)

JStar:>> Uppfattat!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RAY

  • Guest
(No subject)
« Reply #13 on: May 24, 2002, 17:41:50 »
JStar, så hetter dom ju!  kolla precis in länken o jag står ju fortfarande kvar som pilot på roster där fast stand by..
vilket stämmer för xp o saitek hör inte ihop just nu...  

har gnällt om det jätte länge o blir bara arg av tanken på hur usla ****ejk e på software.. får väl ta o sälja Horizons skärm o köpa mig en cougar !  :p


Horizon var bor du o när e du inte hemma ?   LOL

skojar bara...  som sagt.. tuppen talar vilket e lika med dricker mängder med fredags öl o lyssnar på Pantera!

Clark

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 562
    • ICQ Messenger - 111928177
    • View Profile
    • Home of Clark
    • Email
(No subject)
« Reply #14 on: May 24, 2002, 19:11:25 »
Hej!

Jag är också ny här! Jag kör F/A-18 mestadels eftersom jag tycker det är mycket bättre än F4 (jag har testat alla versioner från 1.08 till SP2).
Förutom dessa två giganter spelar jag även EECH och OPF.
Jag har inte kunnat spela nåt online förrän nu eftersom jag precis har fått min ADSL.


 
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

RAY

  • Guest
(No subject)
« Reply #15 on: May 24, 2002, 19:34:37 »
Clark!  

hoppas att du har en bra sticka för när hösten närmar sig då ska det krigas...  för er som krattar löv säger jag bara...  HAHAHAHAHA


oj...  jag tänkte jag skulle bli brun i sommar men som det känns nu har jag inte tid med den där ljusa saken....

hur delar man en vilja i två ?  o blir det, det samma då ?