News:

No significant change

Main Menu

demo X

Started by Control87th, August 11, 2006, 00:51:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

#8
Måste säga att jag gillade den där UL triken! Blev faktiskt sugen att provåka en sådan någon gång IRL, någon som vet vilka klubbar här i Sverige som flyger UL? Har du sett trikes på Barkaby ctrl?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Sett trikes i nån hangar på barkis men inte sett någon i luften förutom på EAA fly-ins. Misstänker att det finns ute på Frölunda... kolla in här:

http://www.ksak.se/M-KSAK/UL/ulskolor.html
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



KeyCat

Tack för länken ctrl! Ser att de flyger Trike i Höganäs, kanske blir en sväng dit innan vintern kommer annars nästa år :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Andreas

Fick flyga trike här i Söderhamn för ca 6-7 år sedan. En väldigt häftig upplevelse då man är så nära allting.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

QuoteOriginally posted by KeyCat
kanske blir en sväng dit innan vintern kommer annars nästa år :p

Det går ju att montera skidor, så ingen ursäkt där inte KC... ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Och stannar snurran så har man ju redan fallskärmen uppe! Synd att sjunkhastigheten i den skärmen är lite hög bara... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Har visserligen bara testat snabbt men känslan i fsx känns ganska bekant på nåt vis. Och grafiken var väl inte så himla imponerande, om man jämför med fs9 som man kör med diverse add-ons.

Kanske fsX kommer till sin rätt med Vista, DX10 och annat, vad vet jag. Men spontant känns fsX bara som en lite avdammad fs9.
snappahead

Dubble0zero

Jag håller med... innan man ställer upp grafiken lite... ;)
Nu kunde jag ju förståss inte ställa upp på MAX, men det lilla som gick att få fram var riktigt bra, naturen känns mer som natur och mindre som en kuliss...

Sen så är det ju fortfarande MFS, så kännslan lär ju vara ungefär den samma som de föregående...
...000... =)