News:

No significant change

Main Menu

BAX - finns du ännu?

Started by Weas, August 09, 2006, 13:13:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Heja, Horizon! På dom bara!

(Jag vågade inte skriva först...)

Phlerp

#9
QuoteOriginally posted by Mupp

(Jag vågade inte skriva först...)

Mupp, blyg?... det vägrar jag tro på :-OO
Säg som det är, du hann inte före Horizon.

Mupp

Nja, blyg och blyg... Jag har ju aldrig träffat Bax eller Weas, dom kanske äter såna som mig till frukost. Och vad Ctrl skulle testa vågar man ju heller inte fråga, då får jag säkert inte flyga med honom, åsså kanske han kör över mig med bilen. Ray pratade om vapen, det bådar ju sällan gott. Eventuellt kan det vara så att jag har gått och blivit nojig, troligen matstat-relaterat, men jag har faktiskt varit nära att posta nåt sådär lite halvilsket ett par gånger i den här tråden men inte vågat. Det är som i skolan, "berätta nu för hela klassen vad det är som är så jävla roligt att ni inte kan hålla käften när jag står här framme och osar o-engagemang"... Kort sagt, Horizon var min hjälte för ett ögonblick. Nu går jag och sover. Jag ska städa imorrn.

Bax

haha, lugna er grabbar. Weas skulle flyga en Skyways flygning och fick åka i cockpit. Ctrl därimot blandade in sig i leken om något helt annat så jag förstår om det hela verkar mystiskt. Att Horisonten sen skriver först och tänker sen har hänt förr ;)
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


ctrl

lol,

inser att min inlägg kan ha varit lite ;) svårt för någon annan än Bax att förstå.
(Mitt inlägg hade noll med det övriga i tråden att göra :-OO )
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

QuoteOriginally posted by Bax
Att Horisonten sen skriver först och tänker sen har hänt förr ;)
mvh
bax

Vad menas med detta? Inga anklagelser utan fakta och bevis!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

#14
QuoteOriginally posted by Horizon


            Ah, nu skrev jag först och tänkte sedan... igen. :)

Jag tror det är en sån där sak som finns för att de heta gaserna skall åka bakåt på ett mer ordnat sätt så att det inte bildas turbulens i utloppet på motorn eller nåt sånt. Typ nån sån där aerodynamisk sak du vet. :)

Vad säger experterna/ft?

sorry, kunde inte låta bli ;)
mvh
Bax

Edit: källförteckning
http://straight-pipes.org/nosig/read.php?TID=3824&page=3
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Åh nej, dra inte upp den där tråden igen. Tror allt jag lärde mig i den redan har trillat ur skallen på mig till förmån för historia. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names