Aftonlögnen orerar igen

Started by Horizon, August 08, 2006, 18:21:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Kolla raketerna som det Israeliska F-16 planet skjuter iväg. :)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,867593,00.html

P.S. Någon får fixa länken. Jag orkar inte (som vanligt).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Wow! Är det sånnadär nya spårljus missiler som går jävligt långsamt. Haha... Nötter.. LÄS PÅ!

Mupp

Tänker vi på samma sak nu? Jag tyckte det såg ut på bilden som om planet släppt tre bomber (synliga under planet, längs en vertikal axel genom planet om ni fattar vad jag menar), samtidigt som facklor fällts. Och det dom diskuterade var väl antalet bomber, om det var en som klonats till tre eller inte. Eller har jag mssuppfattat?

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Fast lite fel har jag nog allt, även facklorna känns lite klonade ser jag nu när jag tittar.

(Sensmoral: Det kan ibland vara bättre att titta på bilden FÖRE man postar.)

Obizzz

Hehe röken på den övre bilden är ju ganska tydligt fejkad (se det repeterande mönstret i den)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Dessutom gäller inte min originalpost längre eftersom författaren till artikeln har varit inne och ändrat i texten (bland annat har "raketer" blivit "projektiler"). :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names