News:

No significant change

Main Menu

Force on Force

Started by Maverix, August 06, 2006, 16:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Jag har missat det mesta på sistone, men är naturligtvis intresserad! Kalendern är rätt full, och nu skall vi flytta i höst också... men man kan ju ha tur!

Sthlm vore nära och bra för min del.

Mvh,
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_


Maverix

Hej

Redflag kommer att hållar på Internet så resandet kommer vi slippa. Det enda som krävs är att vi reserverar en  Fredag, Lördag och Söndag för 96% Falcon ;)

Mer info kommer

Maverix

Rivvern_

Jag tycker det låter bäst de 3 sista helgerna i Oktober.. Inte 100% men för tillfället låter det bra! Nu har jag sagt nåt!

zebra

Hej gott folk

Har haft lite mailande under veckan med Italien och vi ska träffas på nätet under kommande vecka för att diskutera detaljer.

Vi hoppas på att intresset fortfarande är lika högt bland oss som ni alla visat tidigare. Vi har ju runt 11-13 namn och jag hoppas att ni fortfarande kommer vara med.

Till veckan bestämmer vi en eller två helger och sedan checkar vi internt vilken av helgerna som passar bäst (för de flesta)

När vi sedan går vidare så ska vi vara på det klara med det tekniska också.  Vid eventuella frågor så återkommer vi till er.

Vi har också tanken på att bilda en "ledningsgrupp" på 4 pers. Denna grupp ska tillsammans ta fram en kampanj-planering/strategi utifrån de förutsättningar som senare kommer att presenteras.  
Vem är intresserad?

Givetvis är alla välkomna att bidra med tankar och idéer men planerings-ansvaret kommer vi att lägga på "ledningsgruppen". Ni vet hur det blir om man är för många.  Vi tror att det kan fungera bäst på så sätt.

Så håll er a'jour på denna tråd, för det kommer strax mera.

/z. :)