News:

No significant change

Main Menu

Force on Force

Started by Maverix, August 06, 2006, 16:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Hej Nosigare!

Tänkte kasta ut en intresseförfrågan gällande Falcon AF LAN nu i höst/vinter med fokusering ââ,¬ÂForce on Forceââ,¬Â.

Jag skulle vilja ha en lista på de personer som kan tänkas vara med på ett sådant LAN och förslag vart vi skulle kunna hålla LANÃ,´et.
Min tanke är att vi delar upp oss i två ââ,¬Âteamââ,¬Â och kör Korea 2005,  Humans vs Humans helt utan AI.

Vad säger ni, finns det intresse för Force on Force?

Maverix
--------------------------------------------------------------------
Status hittils:                        

Antal intresserade:

1. Maverix
2. zebra
3. ctrl
4. Björn E
5. Andreas
6. RedRiver
7. Lupson
8. Slammer87th
9. Phlerp
10. Bax
11. passer

Önskemål om plats:  

Stockholm       2 röster
Västra/Södra Sverige 1 Röst

-------------------

Förslag nr 2: (Lite "mindre" socialt)

Om vi inte kan enas om plats för ett LAN så är ett förslag att vi kör "Force on Force" via internet.
Vi skulle kunna "kicka" igång på en fredag kväll och "dra" igång servern i realtid. När väl kriget är igång så kör vi breafing och planering lagvis via TeamSpeak på kanaler som är lösenordsskyddade så vi inte kan "smyg lyssna" på varandras taktik snack.
Vi avslutar sedan kriget på söndg och läser då av de respektive lagens poängresultat och då har vi förmodligen en vinnare att presentera. :)

Precis som på ett LAN så kräver givetvis förslag nr 2 att vi "dedikerat" en hel helg åt att vara "virtuella" vilket innebär att nära o kära kommer i andra hand. :)

--------------------

Control87th

Öööööh............., typ gissa :p :D

Tidigare har intresset för Stockholm varit lågt men jag slänger ut det som ett alternativ :) Jag lär dyka upp oavsett om det är Kiruna eller Trelleborg som gäller  :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Björn E

Jag är helt klart intresserad, i synnerhet om det blir någonstans i mellersta/norra Sverige.

zebra


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Intresserad! Beror helt klart på avstånd och självklart datum.

Lupson

Intresserad. Gärna i västra / södra Sverige. Deltagande givetvis avhängigt datum.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

#7
Med samma reservationer som Lupson och ytterligare några till. Bedömmer chanserna som under 50% men visst är man intresserad.