NM i konstflygning

Started by Andreas, July 20, 2006, 09:25:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Var: Flygstaden i Söderhamn (fd. F15)
När: helgen 22-23 juli
Hur: flygplan som flyger
Vad: ?
Varför: någon vill vinna

Dessutom kommer det vara modellflyguppvisning i någon form under söndagen.

Jag kommer att vara där under söndagen, pga agerande som flytthjälp dagen innan.






Johan är du på plats med simulatorn nu i veckan?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Phlerp


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#3
Tävlingen var ingen höjdare under den tiden vi var där. Mest pga att allt utfördes på så hög höjd. Men jag antar att det har att göra med säkerheten.
Dock gick vi till flygmuséet innan advanceklassen hade hunnit börja, och det är möjligt att det blev lite mer fart och fläkt då...
Flygdagen i Västerås i år är fortfarande en riktig stänkare!

Johans skapelse var ännu bättre än sist. Denna gång blev det flygning med stängd dörr. Tiden gick som vanligt väldigt snabbt. Vad som kändes som fem minuter visade sig vara 15...
Lyckades göra en landning med reversering på övertid.

När kommer simulatorn upp nästan gång?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Phlerp

QuoteOriginally posted by Andreas

När kommer simulatorn upp nästan gång?

Bara att kolla kalendern

Andreas

Ahaaa, till helgen alltså. Förhoppningsvis är jag ledig då.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO