News:

No significant change

Main Menu

Viggen-transport

Started by Andreas, May 16, 2006, 18:30:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

Kan nån översätta? Annars ser det ganska trevligt ut att stå i bilkö där...

Dubble0zero

Hehe... bogserar de planet på motorvägen?
Jag trodde att man antingen flög ett plan eller körde det på lastbil (lite mer isärplockat) beroende på vart det ska...

För övrigt så kan jag hålla med, att stå först i den bilkön hade varit helt ok... :)
...000... =)

Phlerp

Ger en lite ny bild av begreppet vägbas :D
Inte direkt första gånge flygplan transporteras på traffikerad lansväg. Här kan man se hur en draken fastnat i järnvägsbommar.
http://f16.parsimony.net/forum28824/messages/20361.htm
Lägg märke till att nosen ser lite konstig ut. Detta ska tydligen bero på att noskonen är avtagen och det som finns "under huven" sensurerats bort med markeringspenna.

Horizon

Det där Drakenplanet ser ju helt knasigt ut framme i nosen?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon


            Det där Drakenplanet ser ju helt knasigt ut framme i nosen?

Och jag skrev vadå om nosen? ;)

griffin

Hehe... vet att det var trafikstockning ett bra tag utanför min fd studentlägenhet i Uppsala för några år sen. Man transporterade en SK-60 genom uppsala men hade vissa problem i korsningen utanför eftersom korsningens trafikljus och SK-60's vingar inte ville hålla sams.

Minns dock inte vad SK-60 gjorde där...
snappahead

Mupp

Tihi, jag läste inte heller, jag tänkte lika som Horizon. Jag tycker vi enas om att det är Phlerps fel att vi reagerar såhär. Ska du skriva nåt viktigt får du göra det ovanför länken. Så det så.