News:

No significant change

Main Menu

Nintendos kommande handkontroll

Started by Andreas, May 14, 2006, 20:46:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Ctrl, var det denna handkontroll du pratade om i bilen på väg hem från Halmstad?
http://www.dumpalink.com/media/1147426537/Wiimote_The_Next_Nintendo_Controller
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Japp, första gången jag ser dem.

Av vad jag hört så ska de dels som synns finnas i trådlös version, dels ska de ha så bra gyron i sig att de skulle kunna användas i flygplan.... Vet att folk försöker få ut specar till dem.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Phlerp

Men det var ju självaste.... Varför stjäl de alla mina bra idéer?
Detta snackade jag om att man borde göra för fyra fem år sedan.... Samma sak med det där ryska tangentbordet med skärmar på varje knapp. Om man bara någon gång gjorde verklighet av sina fina ideer istället för alla dumma ideer man försökt genomföra :D

Control87th

Ni gör inte bara dumheter... på jobbet idag snackade de andra om flygsimulatorer och modellflyg när jag kom in i fikahörnan. Jag satt tyst och lyssnade några minuter, det framgick rätt snabbt att det var Viggensimulatorn som var kärnan i samtalet.

Jag fick rejält med "jag mötte Lassie" cred när jag sa att jag kände lirarna bakom simulatorn :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Phlerp

#4
Ha ha! :D
Det måste man se som ett mycket bra betyg.

Slammer87th

Hey Control Cred..... du är ny på jobbet, du är chef och du kan dessutom bestämma vem som i fortsättningen kommer in eller inte! Vänta tills dom tystnar när du kommer till fikahörnan :D

(här har vi inte Mavs favoritsmileys med små horn ;) )