Mina foton från gotland ring i helgen

Started by Obizzz, May 02, 2006, 22:43:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

Fråga... hur kan bilarna bli så grymt skitiga när dom körs på asfaltsbanor?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

#3
Kalasfina bilder!!! :D

Varför inte gråa regnr på Mazdan (eller vad det är) förresten?
snappahead

Obizzz

infarten till banan är grusväg och det hade regnat under natten därav de skitiga bilarna

Andreas: min bil är såld så jag är billös

Griffin: jag känner killen och jag vet att han inte bryr som om att hans regnr syns på bilder så jag lade inget jobb på att ta bort dem. (vet inte varför man ska göra det egentligen numret kan man ju se på gatan varje dag men vissa vill ha det så)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Ah, ok. Blev bara lite nyfiken. Kalasbilder hur som helst!
snappahead

Phlerp

QuoteOriginally posted by Obizzz
vet inte varför man ska göra det egentligen numret kan man ju se på gatan varje dag men vissa vill ha det så

Om man tex ljugit för frugan och sagt att man var på tjänsteresa vid just detta tillfället.... finns nog lika många anledningar som det finns utgråade regnummer.

Rivvern_