Svenska Fordon till SB2 PE

Started by Salsam, April 29, 2006, 19:50:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simon

Såg bilder på VC-plats i 122:an som släppts med patchen, och undrar; är det "as good as it'll get?"

Wahrborg

Jag är inte riktig klar på frågan, men det nuvarande utseendet på interiören kommer sannolikt inte att ändras speciellt mycket innan SB2, dock så kan nya funktioner tillföras.

Till SB2 där i mot så finns en del kul idéer om hur vi ska ändra interiören till att inte bara passa i utbildningssyfte, utan också för dom som gillar ögongodis.

Var det svar nog?

simon

Ja, jag är inte i den sitsen att jag kan ställa några som helst krav på erat arbete, så jag klagar inte. Men känns jobbigt för en detaljhora som jag, att hoppa in på VC-plats i 122:an, och ingenting (nåja) ser ut som det brukar...

granQ

QuoteOriginally posted by MPsäk


            För er som vill köra Svenskt är det bara en liten detalj som saknas,
Den fina klädseln av IR dämpande duk/nät :)

om det är lite som SB 1 borde det vara dö enkelt fixa ju, finns väl en textur för när man har "vämre siktet", bara måla om den i "less shining" stil?

jag som inte ens är en konservälskare hade köpt SB2 om jag visste fanns lite mod support, tänk få göra sina egna favoritvagnar, IKV 91 eller lite sherman VS tiger uppdrag.. förstår dom inte vill släppa helt fritt för kunna tjäna pengar på sälja till försvarsmakter osv.. men va fan. OFP och VBS säljer ju båda som smör så tycker dom borde ta sig en titt på det där.. för itne tala om den flygsimulator som hållt längst och sålt mest, flight simulator..

(granQ som slutade spela spel för länge sen)..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Wahrborg

QuoteOriginally posted by simon


            Ja, jag är inte i den sitsen att jag kan ställa några som helst krav på erat arbete, så jag klagar inte. Men känns jobbigt för en detaljhora som jag, att hoppa in på VC-plats i 122:an, och ingenting (nåja) ser ut som det brukar...



Du har betalt $125 för mjukvaran, så självklart har du all rätt att ställa krav ;)
Angånde interiören till 122, så används för tillfället den danska 2A5DK'ns interiör i väntan
på att modelleraren ska bli klar med 122ans modell - när den blir färdig och integrerad i programet kommer det se mycket bättre ut.

simon

Och det släpps som patch när det är färdigt?

Låter ju finint!

Wahrborg

QuoteOriginally posted by simon


            Och det släpps som patch när det är färdigt?

Låter ju finint!


Ja.

Wahrborg

#15
Patch 2.238 är nu ute :)


    Changes since 2.304:

   * Fixed bug (dismounted engineers' squad icon)
   * Fixed bug (Helicopters now only switch off engines after a proper landing)
   * Fixed bug (Fire on burning church is detached from the building)
   * Fixed bug (Improved thermal signatures for Bunkers)
   * Fixed bug (Hotkey X makes HIND move forward)
   * Fixed bug (Breaking up platoons and merging the sections later now results in proper                       unit designations)
   * Fixed bug (improved aiming for more vulnerable spots or targets)
   * Fixed bug (using the tree scatter tool on forest areas now results in tree replacement)
   * Fixed bug (Improved movement of troops within built-up areas)
   * Fixed bug (vehicles now continue reloading in multiplayer sessions if left alone by the player)
   * Fixed bug (M1 TCs hatch now locks in proper position)
   * Fixed bug (Sound of interrupted cal .50 reload process not properly synchronized)
   * Fixed bug (M1 TIS reticule pixel error)
   * Fixed bug (adjusted Mercedes GD240 vulnerability, espe-cially to small arms fire)
   * Fixed bug (Improved thermal signatures for many vehicles)
   * Fixed bug (adjusted rules for RPGs fired from within buildings)
   * Fixed bug (levitating vehicles in network sessions)
   * Fixed bug (SB PRO PE crashed to desktop when using the "Position" drop down menu while controlling infantry)
   * Fixed bug (reduced cal .50 muzzle flash)
   * Fixed bug (Tweaked collision model; a human operator must be in control of at least one of the colliding vehicles; collisions of computer-controlled vehicles with static environmental objects are less likely to result in severe damages)
   * Fixed bug (transient noise artifacts in multiplayer sessions)
   * Fixed bug (Manual steering from F8 position of multi-crewed vehicles now enabled)
   * Fixed bug (RPGs are exploding on the inside of walls of the buildings from which they are fired.)
   * Fixed bugs (Driving behavior improved especially for road marches)
   * Fixed bug (Network sessions: The ammo levels in PCs can get out of sync between clients and hosts)
   * Fixed bug (Network sessions: Client computers lose control over their organic dismounts.)
   * Fixed bug (M2/M3 Bradleys were too tough to kill)
   * Fixed bug (The CV90 tutorial dealing with UGV caused a crash to desktop)
   * Fixed bug (Deploying a UGV inside of a house made the building collapse)
   * Fixed bug (Network sessions: AAR event messages were timing out, making the AAR look very incomplete for clients)
   * Fixed bug (engines would turn themselves on frequently, even after stopping and having no contact with enemy and no orders)
   * Fixed bug (Network sessions: Client owned vehicles did not get repaired. The timer will eventually expire for them, but whatever is broken will stay that way.)
   * Fixed bug (Engineers would not mark breached lanes)
   * Fixed bug (Consistent tree collapse in network sessions, irrespective of host or client ownership)
   * Fixed bug (small rock clusters now require top speed collisions to cause serious damage)
   * Fixed bug (Computer-controlled BRDMs would not open fire on ASLAVs unless human observer was present)


http://www.steelbeasts.com/home/p2_articleid/27