News:

No significant change

Main Menu

Gripen

Started by Andreas, April 20, 2006, 19:14:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas



Snyggt om du frågar mig...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

#1
Verkligen! Mycket stämningsfullt!!!

Jag spinner vidare på temat, vet att jag postat saker från John tidigare men de tål att tittas på. Vet att han gjort åtminstone en Gripen bild men hittade den inte så det blev dessa istället.

http://www.johnwallin.net/site/pix/bf109.jpg
http://www.johnwallin.net/site/pix/fw190a8.jpg

snappahead

griffin

#2
HAHAHA....

Såg att du hade länk så jag ändrade till URL eftersom det trots allt handlade om Gripen, blev lite sned fördelning. Såg att du tyckte det med, du måste ändrat precis samtidigt. Lol. Snygg bild är det *mys*
snappahead

Jotte

Andreas, den blev skrivbordsbakgrund direkt. :) Underbart konstverk.

Andreas

Är det samme John som gjorde bilden med två Tunnan och ett UFO?

Den postades väl här för ett tag sedan...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#5
Den här använder jag själv som bakgrund, men det beror mer på min läggning åt den här modellen...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

QuoteOriginally posted by Andreas


            Är det samme John som gjorde bilden med tvÃ¥ Tunnan och ett UFO?

Den postades väl här för ett tag sedan...

John har varit på tapeten här tidigare. Försökte hitta hans Gripenmålning utan resultat.
snappahead

Andreas

Jag hittade iaf vad jag tror är länken till hans Gripenmålning, men sidan den länken pekade på var inte kvar, 404.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO