News:

No significant change

Main Menu

Airshow 2006

Started by simon, April 12, 2006, 09:42:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Jag planer på att besöka den flygdagen.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

snappahead

Horizon

Jag kommer att vara där. Det enda som kan stoppa mig är att jag åker med Phlerp och vi hamnar i världens köer, men det tänker jag råda bot på genom att köra själv (och åka så långt i förväg att ett Fjällräven Akka kan komma till användning :D)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

ptja risken finns väl om det inte krockar med något annat som jag inte vet än
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

=)

Johan kommer inte behöva låta några främmande människor köra simulatorn, vi har Nosigfolk så det räcker hela dagen! :D
snappahead

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon


            Jag kommer att vara där. Det enda som kan stoppa mig är att jag åker med Phlerp och vi hamnar i världens köer, men det tänker jag råda bot på genom att köra själv (och åka så långt i förväg att ett Fjällräven Akka kan komma till användning :D)

Den här gången har du ändå ingen chans att åka med mig, eftersom jag förhoppningsvis kommer att vara där en dag i förväg. Men förra gången var det helt klart resturang Gyllene måsens fel. Hade de inte bränt den sista rogern så hade allt varit frid och fröjd.

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


           
QuoteOriginally posted by Horizon


            Jag kommer att vara där. Det enda som kan stoppa mig är att jag åker med Phlerp och vi hamnar i världens köer, men det tänker jag råda bot på genom att köra själv (och åka så långt i förväg att ett Fjällräven Akka kan komma till användning :D)

Den här gången har du ändå ingen chans att åka med mig, eftersom jag förhoppningsvis kommer att vara där en dag i förväg. Men förra gången var det helt klart resturang Gyllene måsens fel. Hade de inte bränt den sista rogern så hade allt varit frid och fröjd.

Ja de var banne mig skumma där nere. Men hon i kassan var lite ful-söt nästan. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names