Trustmaster HOTAS Cougar + CH Pro Pedals

Started by Raptor, April 04, 2006, 14:09:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raptor

Säljer min Thrustmaster HOTAS Cougar med CH Pro Pedals då jag inte längre hinner med att att flyga simulator då jag även flyger modellflyg som också tar fruktansvärt mycket tid.

Dessa är i mycket fint skick och inga som hellst fel på varken joysticken, throtteln eller pedalerna och är använt relativt lite. Kartong finns till Cougarn men ej till pedalerna. Alla manualer, skiver etc finns med.

Allting säljes för 2000:- (exkl. frakt) eller högstbjudande och finns i Halmstad.

Om jag inte fått sålt dessa innan den 13 April kommer dessa att finnas uppställda och givetvis till försäljning på på LANet i Halmstad den 13-17 April. Är ni ändå här och är intresserade så är de ju ett sätt att köpa dom utan att betala frakt.

Lättast att nå mej är på antingen på 0706-69 48 79 eller danielpersson@hotmail.com.
Det går givetvis bra att höra av er om ni har frågor....

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Jag är MER intresserad av pedalerna. Fungerar Ambrosiatårta som muta? Jag vet var det finns att skaffa... :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

Men ft, jag är MEST intresserad av pedalerna, och nu kan du inte kontra... :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Lugn Andreas, ft bangar ;)
QuoteOriginally posted by ft
Jag tror nog jag är nere på 2% sannolikhet, tyvärr. Sorry, tur det är många andra!
Mvh,
  /Fredrik

För rätt pris kan jag vara intresserad av Cougarn!
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Runar