News:

No significant change

Main Menu

Uuuurk, nu har jag gjort det

Started by Bax, March 12, 2006, 20:49:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

QuoteOriginally posted by Bax
(jag antar att två faktorer måste råda -ingen Don King frissa och en förstående omgivning).

Inget problem för mig då ;)

Phlerp - bitvis skallig, ibland skäggig.

Andreas

#25
Nu är Vector Expansion beställd tillsammans med en Natural point-keps, allt från www.datorbutiken.se .

Längtar längtar!


Edit: betalade givetvis med kort :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Jotte

När man ser kort på folk med TrackIR prickarna på lan:et är det nästan som reklam för 5:ans senaste påfund, Supernördarna. :D

Du verkar gilla att leva "farligt" nu Andreas. Kortköp via internet flera gånger på kort tid. :D

Andreas

Danger is my middle name... :D :D


Med Cougar, TrackIR och snart pedaler är man uppe i ganska mycket i kringutrustning. Fast ändå ligger man i lä jämfört med vissa andra!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#28
Det blev faktiskt tre kortbetalningar via nätet igår. Dels VE, sen två biljettbeställningar via SJ vid två tillfällen... Fast det är väldigt smidigt, det är svårt att säga annat.


En juste grej för att höja säkerheten vid internetköp vore, iaf när man befann sig hemma, att kombinera det med e-leg, fast bara i Sverige då.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Föreningssparbankens e-kort är ju rätt bra när man vill göra av med pengar på internet. Funkar bara en gång och man sätter själv köpgräns. Som hittat.

Andreas

Och idag kom den... Personligen trodde jag inte att skillnaden skulle bli så stor, men nu känns det iaf inte som att pengarna kastades i sjön! ;)

Synd bara att AF inte har 6dof...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO