News:

No significant change

Main Menu

Uuuurk, nu har jag gjort det

Started by Bax, March 12, 2006, 20:49:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Nu har gjort min livs första online köp med kredit kort och det känns för jävligt....
Jag kommer att bli skinnad av massa skumma öststatare och enögda internet pirater.

Nåväl, jag har beställt track IR så jag kan få leka med dom stora pojkarna på Halmstad LAN.

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

hmm det här inlägget hamnade kanske inte helt rätt??
jaja, det är ju en datorkomponent och jag kommer säkert att ha massa frågor till bättre vetande när den dyker upp.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

Oj först nu. Jag betalar med mitt så ofta jag kan. Det blir mest skivor och datorkomponenter.

Kul med trackir! Jag håller som bäst på att bli vän med min... :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas


            :)

Man får mersmak av den här filmen:
http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=101786

Nice, killar som vet vad de gör. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Oj oj oj! Det ser ju helt underbart ut. De måste ha några flygtimmar bakom sig. jag skulle varit nerskjuten av första bäst missil.

Bax

Precis Andreas, kände att det skulle bli nödvändigt med TIR inför nästa 87:e release ;)

Har fått grejerna nu och stött på problem.....
På min ena dator installeras den finfint men på gaming maskinen vägrar den installeras korrekt :-(
Har hittat nån reg fix som utvecklarna har snickrat ihop - skall prova senare idag.
Har nån annan haft installations probs??

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW