News:

No significant change

Main Menu

Magnus på turné i USA

Started by Magnus, March 07, 2006, 01:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Magnus

Är tillfälligt i USA med jobbet på Wright Patterson Airforce base..

Så jag passade på att gå på Världens största flygmuseum

Tänkte bara göra er lite avundsjuka.. I taket i ena hangaren hängde en B-52.. riktigt fet. Alla flygplan fanns där. F-22, EF-111, B-2, F-117 etc.. Inte varje dag man får klämma på en F-22 i orginalskick..

Bilder kanske kan komma någon dag.

Erkänn att ni vill åka dit!

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

Jag har velat åka dit sen jag såg pappas gamla diabilder han tog där.... hmmm 1984 :P
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

Nu tycker jag att NOSIG tar sig i kragen och åker på gruppresa dit... :)
...000... =)

griffin

Psss, sånt tjafs. Åka flygplan jättelänge för att tillslut hamna på ett ställe där man får titta på ännu fler flygplan.

Näfan, mer än så krävs!... INTE! Fan, vi tar en resa dit. Snart!!!! Ja, jag blir avis! Inte nog med att du träffar intressanta männ... jag menar flygplan i jobbet! :D

Tycker "en B-52 i taket" säger det mesta....
snappahead