News:

No significant change

Main Menu

F-35

Started by Mr Jim, February 22, 2006, 14:55:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

F-35 i produktion

Mer Bilder

Dock ska man ta fakta med en nypa salt eftersom det egentligen är en hårdvarusajt men några bilder iallafall. Intressanta inlägg också, verkar som F-14 fanboysen still going strong.

Undrar dock, är det tänkt som att F-18 Superhornet ska vara "skarpast" i amerikanska flottan och sen F-35 mellanalternativ för att ersätta F-18C/D?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Magnus

Nu när jag synat F-22 i sömmarna måste jag säga att den är väldigt lik..
Lite lustigt.

Horizon

QuoteOriginally posted by Magnus


            Nu när jag synat F-22 i sömmarna måste jag säga att den är väldigt lik..
Lite lustigt.

Hittade du sömmar på Raptorn? Jag trodde de målade över dem. ;)

Det är ju LMAC som tillverkar både F-22 och F-35 (ok, i team med Boeing och GD i F-22-fallet), så det kanske inte är så konstigt att de är lika? Eller vad tänker du på?

Men... nu börjar jag bli lite nyfiken på vilka prestanda de där nya flygplanen har. Känns som att det varit hemligt tillräckligt länge. Någon som har bra länkar eller info att dela med sig av? Man får väl ta det man läser på Internet med en stor näve salt, men något måste ju finnas...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Magnus

Quoteså det kanske inte är så konstigt att de är lika? Eller vad tänker du på?

Jag tänkte utseendemässigt.

Horizon

QuoteOriginally posted by Magnus


           
Quoteså det kanske inte är så konstigt att de är lika? Eller vad tänker du på?

Jag tänkte utseendemässigt.

Ok. Innan jag fortsätter posta i den här tråden vill jag bara fråga om du vill ha en längre diskussion om detta eller om du bara ville konstatera det i skrift?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Magnus

Vi kan alltid ha en lång diskussion, dock så kommer den nog tyvärr leda fram till att den är lite lik utseendemässigt.. ;)

Horizon

Aha, då nöjer vi oss för den här gången med att konstatera att den till utseendet är rätt lik den där andra flygmaskinen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names