News:

No significant change

Main Menu

Weas drar sig tillbaka.

Started by Weas, May 18, 2002, 09:09:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Du KAN berätta för oss. Vi kommer INTE att göra nåt sånt med flit... öh... (Näe, det där tror jag inte ens på själv =) )
Mvh  - Stefan -


RAY

Det var inte många svar jag fick när jag slog nummer för o nå dig, Weas ?  e det rätt nummer eller ligger du o sover som en riktig hårdrockare skall göra varje minut innan konsert ? :p

saknar dig o hoppas du kommer i trim snart för vi behöver folk som kan sina saker...  

vad gör den här knappen då ?  hehe  ops..  

Paddy_EAF331

På semestern kan ju Mas plocka upp dej Weas och komma
över till oss (15mil) så kan vi Lana lite:)
Vi brukar Lana en hel del, ca varannan helg under året.
Men lite mera under sommaren.Tyvärr är det bara jag som flyger sim så det vore kul att köra lite IL2 och testa lite Falcon.När tanten började klaga på att datorn tog för mycket tid så byggde jag en burk till henne med:D, och gissa!
Hon är också totalt såld på det här med datorer och uppgraderingar hehe.Ja nu slår hon mej på fingrarna när det gäller datorer,Snacka om smörjobb hon fått, Handledare på ett datortek :-/ Leka hela dagarna:-OO
Vi sitter här nu med 4 datorer i nätverk och alltid plats för 2 platser till (speciellt ornat rum med platser färdiga för lek:) )
Krisar det får ungarna kolla tv n i sovrummet så har vi 4 platser till :D
Om det är andra som behöver sovplats mm under sommarens resande till tex Öland så är det bara att maila mej på
peppar.skrot@swipnet.se
så fixar vi detta.
Småland ,Hultsfred, PaddyÃ,´s place
Paddy_EAF331

zebra

QuoteOriginally posted by BEQ


            Ser du Viggen-rotar förstår jag om du behöver en SA-7 eftersom F 10 bara flyger JAS 39 och SK 60 sedan 2 år ;)

/BEQ


Var kommer Viggarna ifrån då? Lovar dig att de passerat ett antal gånger under de senaste två åren.....

zebra

Clark

Förmodligen från F17. De brukade flyga även över Ängelholm emellanåt, åtminstone när jag gjorde lumpen.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1