News:

No significant change

Main Menu

Weas drar sig tillbaka.

Started by Weas, May 18, 2002, 09:09:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

jag flyttar livets nödvändigheter (dator o säng) till sommarstugan för att vila och återhämta mig från det kvinnliga förtrycket.

Jag kan nås per mobil 0705 - 08 08 12 kvällar eller 0704 - 751 751 dagtid

Naturligtvis även via mail och detta forum. Däremot kommer jag dra ner på surfandet och onlinespelandet tills jag flyttar till ny lägenhet i höst, då med någon form av bredband.

Min mobila internetanslutning garanterar inte highspeed (43KB) utan bara 9.6KB, enligt telia så kopplas highspeed bara in om närmsta station kan avvara bandbredden (läs: glöm det!)

Ni kanske förstår varvör jag inte betalar 40öre/minut med 9.6 Kb/s! :-OO

Som sagt så bor jag framöver ensam varannan vecka, då finns mycket tid över till LANande om någon känner att det passar så maila eller ring.

Weas, over and out.


Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Maverix

Ja, jag hoppas det inte är ââ,¬Âover and outââ,¬Â på riktigt. Kommer du ihåg vad MaverickÃ,´s instruktör i Top Gun sa?   ââ,¬ÂKeep sending him upââ,¬Â.
Min syn på ââ,¬Âkvinnorââ,¬Â är lite extrem, men man kan endast heââ,¬Â¦ ha dem till en enda sak och den saken kan ni säker själva lista ut hur som helst påminner det mycket omââ,¬Âhydralikââ,¬Â & ââ,¬ÂPneumatikââ,¬ÂÃ¢â,¬Â¦Ã¢â,¬Â¦.

Vi hörs, hoppas allt löser sig.

Maverix


;)

Weas

QuoteOriginally posted by Maverix
helst påminner det mycket omââ,¬Âhydralikââ,¬Â & ââ,¬ÂPneumatikââ,¬ÂÃ¢â,¬Â¦Ã¢â,¬Â¦.

vattenkraft och tryckluft???:-OO

Din syn ÄR verkligen extrem!:-I
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Maverix

Well, I Crashed and burned MANY timesââ,¬Â¦.. Wasnââ,¬â,,¢t pretty.


Maverix:p

KeyCat


Weas, synd att du inte har bättre lina till stugan och jag förstår att det inte är så roligt/ekonomiskt att lira via mobilen ;-)...

För att inte tappa stinget i OFP så rekommenderar jag PCM Fury 2 kampanjen som är mycket bra. Mer info i OFP forumet. Hoppas du joinar igen framöver...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Sköt om dig kompis. Det är tufft men det blir bättre. Välkommen ned till varma Skåne om lusten faller på. Här kan vi öva flygspaning,,,, på stranden;)

Weas

Men spaningen får vi vänta med, nu skall jag sysselsätta mig med F4 kampanj :-)

Ingen nöd på mig, men det kanske kommer, då får jag ta mig en tur till skåne som sagt.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Jotte

Är du stationerad på F10 BEQ? :)
Där var jag och Prao:ade när jag gick i 9:an... 1989. Fick spänna på mig Draken en gång. :D  (Sitta i cockpit alltså)

Weas, "krya på dig" eller hur man nu ska uttrycka det. :)