News:

No significant change

Main Menu

SP2 och extra teatrar

Started by Fluff, May 18, 2002, 02:06:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

Äntligen börjar man få lite fason på falcon (tack för tipsen ctrl med flera). Men nu när man kommit igång lite så blir man ju lite sugen på de tilläggs-campaigns som verkar finnas. Dock verkar det som få kampanjer (jag har inte hittat någon) fungerar tillsammans med SP2. Är dewt så och om inte vilka är det som fungerar och var kan man få tag i dom? Har väl inte kört klart Korea riktigt ännu men man vill ju alltid ha mer :).


Är det någon som kör några online-servrar föresten, det verkar ju supercoolt! :D

/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Maverix

#1
Lugn, det kommer mera efter det att SP3 har släppts. Balkan, Argentina mm mm mm


http://falcon4.nekromantix.com/europe.php
http://falcon4.nekromantix.com/theaters.php


Maverix:D

SledgeHammer

Precis, varför sikta på SP2 när 3:an är på G =)
Mvh  - Stefan -


Fluff

Tackar för länkarna. Har inte hunnit testa ännu men verkar ju klart lovande.

Hur är det med SP3, då är den alltså klar för release alldeles strax alltså (dagar, veckor?). Vilka kommer vara dom största skillnaderna mot SP2? Är det mest bugfixar eller är det massa nya coola grejer. Och nej, jag tänker inte titta på bilderna i SP3 nalkas-tråden :).


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

SledgeHammer

Höhö... titta på bilderna i... ;-)

Det är väl det mesta som skiljer känns det som. Väldigt stabil och en hel del nytt.
Mvh  - Stefan -


Horizon

Så länge funktionen för att plocka bort linsskyddet på 65'an finns kvar i SP3, så spelar det mig ingen roll vad nytt de hittat på! :p

Skämt åsido, här sitter man på nålar och väntar på SP3, så att vi kan sätta igång med våra onlineflygningar igen. Jag saknar dem såååååå!

Det var så länge sedan jag fick agera "rear guard" åt Maverix och plocka de Archers som egentligen var avsedda för honom... :D

Fluff:>> Du är välkommen att delta online, när SP3 kommer. Vi brukar ha riktigt roligt!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jaa, det är lite skumt... tänk om det kunde ha hänt under .exe editerings tiden....

Själv skriver jag på TacRef för fulla muggar (Doktor Mugg..?) =)
Mvh  - Stefan -


Triton

Kika på Frugals, Saint har informerat om Korea 2005-kampanjen han har skapat. Ser väldigt kul ut, och den är tänkt att fungera med Theatre-switchen i SP3.
Helt andra och mer realistiska Campaigns, DPRK har mest bara gamla MiG-17, -19, -21 men bara ett fåtal MiG-29.
Kina har också färre MiG-29, SU-27 och SU-30, men många "utdaterade" plan.
Ryssland håller sig ur det hela mycket längre, och allierar sig med US.
Ser coolt ut! :D
Triton
Tactical Engagement Center