Gripen till Thailand igen

Started by AndersO, January 13, 2006, 01:06:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndersO

http://www.scandasia.com/viewNews.php?news_id=2064&coun_code=th

Vi kanske får lite kycklingar tillslut ändå. Bara nu inte fågelinfluensan ställer till det. :p
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Mr Jim

Ett skämt? ;)

"Should the Thai government choose the Swedish proposal, not a single Baht or Swedish Krona will be paid. In an effort to spare the trade balance, in 2004 Prime Minister Thaksin suggested a barter notion meaning that in stead of money the Thai government will provide products like rice, chicken and seafood in exchange for the fighter aircrafts."
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Låter ju löjligt, men det pågår säkert mycket som vi inte får höra om.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Hörde nåt sånt från en hyfsat seriös källa, minns inte vilken. Återkommer på måndag med vilken det var...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Phlerp

Är det någon mer än jag som ser ironin i att byta något som flyger men inte är en fågel mot en fågel som förmodligen aldrig under sin livstid flugit något alls.

SledgeHammer

Mmmm, och med tanke på vad många fåglar det borde bli så ökar vi ju rent statisktskt chansen att importera vissa virus ganska rejält.
Mvh  - Stefan -


ft

Nje, vi får inte ens importera thailändks kyckling. Tanken är att vi skall agera broker ut i världen med deras produkter och få pengarna. Jag vete sjutton, det måste bli en jäkla massa kyckling och räkor...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus