Är där någon ny version på G ?

Started by predator, January 04, 2006, 18:51:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

predator

Är det någon som vet om där är en ny version på G typ flightsim 2006 eller 2007 ???

Mupp

Har gått lite rykten dom senaste dagarna, men jag vet inte om jag skulle lita på nåt av dom. Fast dom brukar komma med hyfsat kort varsel, men så länge inget är officiellt så skulle jag inte hetsa upp mig alltför mycket.

Runar

Hej!

Hittade detta nedan på AVSIM Det ser ut som att den kommer sista kvartalet 2006. Men det kan oxå vara fel, följ uppföljningen på www.avsim.com

MvH
Runar

"Microsoft: New Flight Simulator Announcement Soon

Posted: Friday, December 30, 2005 - 18:36
In a communication received from representatives of Microsoft Game Studios late yesterday, AVSIM was informed that "the next instalment of the Flight Simulator franchise" is forthcoming, with a projected release date of Q4 2006. This information was released in response to the inaccurate release date published in US magazine PC Gamer's February edition; AVSIM delayed its publication of this note from MGS until it had verified that this information could be released to the public.

Further information is expected from MGS next week -- watch this space!"

griffin

#3
Jorå, ryktena "går på stan" men vad det blir mer exakt återstår att se. Har tom setts några påstådda screen från fs10 (eller FSX som den ibland omnämns som) men som sagt, den som lever får se :D

edit: ett med all sannolikhet felaktigt rykte gör sig gällande att en release skulle vara snart men det känns mer realistiskt att det snarare handlar om slutet av Ã¥ret... men än sÃ¥ länge är  rykten det mesta vi har att gÃ¥ efter.

Jag skulle dock bli förvånad om det inte blev en efterföljare till fs9...
snappahead

Phlerp

Utan att tvingas döda någon av er så kan jag säga att en ny version är under arbete. Release i februari är ren BS. Någonstans i slutet på detta år, precis som M$ skriver själva, är mer rimiligt. Men något exakt releasedatum tror jag inte ens att de själva känner till. De screenshots som cirkulerat är som sagt var INTE från FSX utan från deras "teknikdemonstrator" vilket ju iofs inte hindrar att det kommer se precis ut så i den färdiga simulatorn. Men det har de ju inte på något sätt försökt hålla hemligt heller.

Phlerp

Sådärja... nu har M$ släppt lite info om och screeenshots från FSX


griffin

Åh, äntligen lite ljud i luren! :D

Fan, nu börjar det se ut som man alltid önskat att det skulle se ut. Skitsnyggt det vill säga!

Söweet! Synd bara att man inte får betatesta, hrm, hrm.... :p
snappahead

Phlerp

Den här bilden tror jag inte att AVsim hade på sin sida (verkar som om M$ delat ut lite "exclusive" bilder till olika FS-sajter)



Lägg märke till bilarna på motorvägen