News:

No significant change

Main Menu

Cougarn igen, modifikationer?

Started by Mupp, December 17, 2005, 16:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Mupp


            Obizzzzzzzzz>
Nu kommer ju inte jag från Stockholm, men jag tänker ändå spinna vidare på en gammal trevlig konflikt, dvs Göteborg vs. Stockholm. Det visar sig i denna konflikt nämligen att folk hemmahörande i den södra av dessa städer inte riktigt har samma förmåga att uppfatta detaljer. Det kan till exempel yttra sig i att ingen i denna stad tycks ha upptäckt att man kan gräva tunnlar att stoppa sina spårvagnar i...

Haha nu sket du allt i den blå saxofonen. Smäll på näsan och skärbrännare i rumpan för att du inte tar reda på fakta innan du ironiserar över oss Göteborgare.

Storchholm: Berggrund > gräva tunnlar för svartalverna.
Götet: Mestadels lera > köra tuffa spårvagnar ovan jord.

;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Spårvagnarna ser så härligt mjuka ut när de kommer men jag förstår inte varför de måste köra när det blinkar och piper för att vi ska gå över gatan.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Det är ett sätt att gallra lite i befolkningen ;)
Mvh  - Stefan -


Mupp

QuoteOriginally posted by Horizon
...
Götet: Mestadels lera > köra tuffa spårvagnar ovan jord.
...

Låter som en mesig bortförklaring tycker jag.

(Faktum är att jag visste om det, jag har en kompis som pluggar till geolog i Götet, och han brukar också tjata om det. Ibland är det dock lämpligt att bortse från fakta när man försöker vara elak.)

Horizon

QuoteOriginally posted by Mupp


           
QuoteOriginally posted by Horizon
...
Götet: Mestadels lera > köra tuffa spårvagnar ovan jord.
...
(Faktum är att jag visste om det...

Efterkonstruktion. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Mupp och Sledge, får tacka för undervisning om Cougar, praktisk filosofi och sexualkunskap.


Oh what fun it is to ride, in a one horse open sledge... *nynnar* :p

Mupp

Just det! Horizon ska inte ha nåt tack, han är bara avundsjuk för att han bor på fel ställe.

Fast vänta nu, vad skulle du och Sledge göra?


För att vara lite kreativ så kan jag berätta att jag kontaktade übermannen (han som gör übermodden asså, inte Bruce Dickinson) för ett par veckor sen, men jag har inte fått nåt svar än. Nån som har nån erfarenhet av dylik kommunikation med sagda människa (inte Bruce), brukar det ta tid?

F16_Filur

#23
Tänker du på den här mailen: ubermod@optusnet.com.au så har jag haft kontakt. Han svarade på 1-2 dagar, och sedan med en dags intervall. Men han kan ju ha fått en släde i huvet, eller en slägga. Men mest troligt är nog att Chuck Norris blev besviken på sin modd, sökte upp Ian och gav honom ett par "vänskapliga" roundhouse kicks i fejset.