News:

No significant change

Main Menu

Driftavbrott...

Started by Snajper, December 12, 2005, 17:29:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

Två strömmavbrott blev för mycket för min stackars server... Untrust-interfacet på servern lämnade in och ville bara skicka skräp så det blev till att jaga ett nytt nic. Det jag har i nu har jag bara till låns, nu ska jag försöka hitta ett nytt som jag kan använda lite mer permanent...

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

griffin

Ja jädrar vad mörkt det var när jag körde igenom solna i förrgår eller när det nu var...

nice work!
snappahead

Mr Jim

Jag är gärna med att betala en slant för att få ett nytt permanent, finns väl billiga på Klasses men kanske inte bästa prestandan :)
Kul att vi är uppe igen!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Rivvern_

Ehmm.... Vad är nic? Fattar inget..  :P

griffin

100 pix på SIBA. Säg till om jag skall köpa ett sånt. Det är väl PCI?
snappahead

Snajper

QuoteOriginally posted by griffin


            100 pix på SIBA. Säg till om jag skall köpa ett sånt. Det är väl PCI?

Naeh, det är lugnt, jag står för det.

Em liten fråga, är det någon annan än jag som upplever att det går trögt?

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

AndersO

Network Interface Card. Woho, äntligen fick jag nytta av den där nätverkstekniker kursen jag gick!. :p
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Mr Jim

Kalle-mannen>Jag upplever också en viss tröghet, nån aning om vad det kan bero på?

Griffin>Måste säga att det var en underbar bild :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com