Nya Steel Beasts snart här

Started by Lupson, December 10, 2005, 19:44:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Näe, det är lite saftigt med tanke på hur mycket tid jag hinner lägga på simulatorer.

Tyvärr, för demon på förra versionen (?) som jag lekte med någon gång för länge sedan var riktigt trevlig!

Hoho, OFP ja... just dragit in SFP. LvKv90. Woooooo! Gapangapangapangapang!

Ursäkta trådkapningen, skjutgalen. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Salsam

För er som inte följer det så noga men ändå är strv intresserade så kan jag glädja er med att det finns en hel hög filmer från SB 2 på deras hemsida

Steelbeast.com

Rivvern_

På många sätt verkar det bra.. Men bitmappsgubbar.. Nää.. Där är botten nådd för min del.

Phlerp

För mig är det enbart en ekonomisk fråga. Nog för att jag hade hoppats på att bittmapgubbarna skulle bytts ut, men det är ingen show stopper. Jag skulle gärna köra lite SB-mulitplayer med Salsam och vem det nu mer kan vara från Nosig som köper SB, men tyvärr dröjer det nog tills plånboken tillåter det. $125 är en aningen för mycket.

Horizon

Egentligen... grafik och visuellt tjohej är ju sekundärt om själva simmen är grym. Tänker på hur många timmar jag spenderade på (och fortfarande gör ibland) M1 Tank Platoon till Amiga 500. Visst har man kanske höjt ribban en aning, men för mig är det ingen hake, precis som Phlerp påpekar. Däremot är priset lite högt. Kanske om man blir sponsrad eller får tillbaka på skatten eller nåt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

predator

jag tänker då följa min wingman (salsam) o beställa snarast 125$ e ju nada om man verkligen vill ha det. ja menar jag gav som exempel 10 lök för ett nytt trottlehus på min TransAm förra året gav visserligen 15 hk mer, men 10 lök. men så är det vill man ha så vill man ;)

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


        M1 Tank Platoon till Amiga 500

Åh! Det spelade jag med! Introt är FETT! Dire Straits! Jag har nog spelat det spelet mer än 100 timmar. Fast på en Atari 520ST! :P. Kan vi inte spela det multiplayer! :-OO :-OO


SledgeHammer

QuoteAtari 520ST

En sån har jag plockat av alla tangenter på. Med 250g sprängdeg. :D
Mvh  - Stefan -