News:

No significant change

Main Menu

FalconLAN 6-8/1 -06

Started by Control87th, November 23, 2005, 23:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Runar

#17
QuoteOriginally posted by Control87th

Noterar intresse från Andreas och RedRiver. Jönköping är en obetydlig omväg. Totalt beräknas en enkelresa ta ca 2:15 från Barkaby via Jönköping till Ljungbyhed. (har inte hunnit kolla andra flygplatser i närheten av Helsingborg.) Totalkostnaden T/R med en PA28R(4-sitsig som räcker för mig plus två pax) skulle då bli 4275:-.


Halloj,

Om du inte hittar en bra flygplats i näheten av Helsingborg så kan det vara ett smidigt sätt att flyga till ESMT (Halmstad) eller ESTA (Ängelholm). Om ni flyger till Halmstad så kan ni åka med mig direkt ner eller så kan jag hämtar upp er på vägen ner till Helsingborg via Ängelholm. Jag har en stor bil som tar 7 pers så utrymme finns. Hur som helst så måste någon hämtar er när ni har landat. Detta kan ju vara bra att veta.

MvH
Runar



Bax

Hehe, Control du får snart greja ett större flygplan :-)

Trevligt med positiv respons, det hela är ännu bara ett utkast och inget är bestämt ännu. Det viktiga vi vill poängtera att vi föredrar färre men riktigt intresserade än tvärtom. Det kommer inte att bli tid för basic training utan vi satsar på högre taktisk träning.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix


Horizon

Fan, det betyder att jag måste plugga in Bulls Eye så att det sitter i ryggraden... :)

Vilken standard kommer att gälla? Allied Force eller någon SP? Blir det SP vore det fint om ni kunde fixa en sån där bra installation som vi hade i Halmstad förrförra gången (eller när det nu var).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Allt jag kan säga att det inte ska bli samma fiasko som sist (FF3), det kommer att vara en testad installation ;)

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

Jag röstar ju för Allied Force då... Men ni vet ju säkert bättre.. Går ju ha den som backup om inte annat..

Maverix

#23
Det går bra att välja ESTA (Ängelholm) ctrl om LANÃ,´et blir av, med tillgång till Ängelholms flygklubb så har du fina möjligheter att i en trevlig miljö göra din färdplan.

Hur många blir vi nu då? ;)

Jag måste kolla upp lokal mm mm.

Maverix