News:

No significant change

Main Menu

Lågflygning

Started by Magnus, November 18, 2005, 14:06:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Magnus

Den här kanske finns i någon annan tråd men den är så otäckt grym att jag vill posta den igen..

Galna fransmän

Jotte

#1
Ja det var j-vlar i mig inte dåligt lågt heller! :D

edit för ett avgörande stavfel

Horizon

Det är just därför jag hyser stor respekt för fransmän. De är helt enkelt galna som faen. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

DEt var... lågt. Ända sen jag såg den där fransosens uppvisning i Uppsala på jubileet har min övertygelse att fransmännen är smått galna stått fast. Den där inverterade loopen var väl, i lekmannaögon åtminstone, ganska aggresiv...
snappahead

ft

Jag hoppas det är är på någon sorts terrängföljningsradar. Det vore mycket mer betryggande än markeffekt... gah!

Längs stranden också. Fiskmäss?! ('Fiskmås' i plural, jmf gås/gäss)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mupp

#5
Gåsar heter det. En smörgås, flera mackor. Finns det nån mening med att flyga sådär lågt, mer än nån slags Darwinism? Undvika radar? Hur lågt måste man flyga då? Lägre än Glocalnet? Vad tycker förresten den lite mer officiella franska försvarsledningen om det där, är det l'heja l'heja, eller mer l'aja baja?


Edit, ironiskt att jag stavar fel på svenskan, nu när jag glänser med min franska.

Horizon

#6
QuoteOriginally posted by Mupp

Vad tycker förresten den lite mer officiella franska försvarsledningen om det där, är det l'heja l'heja, eller mer l'aja baja?


Notera den svarta rutan över namnet på pilotens hjälm vid ett tillfälle. Borde ge ett svar på din fråga. :)

Edit: Baksitsens hjälm borde det väl vara antar jag.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Efter att ha sett det där så inser man att han i Uppsala var försiktig med sina mått mätt :D

Tusan vad avis jag blir :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW