News:

No significant change

Main Menu

Vi vill faktiskt klaga!

Started by Mupp, November 02, 2005, 19:22:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Ja nu jävlar tänker jag klaga!

Först och främst, varför bor vi inte i USA? Alternativt, varför ligger inte USA här, eller i tredje hand, varför skickar dom amerikanska förtryckarmänniskorna inte sina ebay:ade flyginstrument utanför sin egen obetydliga kontinent? Jag behöver ta till åtminstone båda händernas välskapta fingrar för att räkna upp dom instrument på ebay som jag skulle vilja spetta sönder och sätta stegmotorer i. Men fingrarna till trots, " Ships to: United States". Inte för att jag vågar använda ebay ändå, men vafan.

För det andra, i dagens Ny Teknik så få man läsa om FOI:s jävla lan-party med jänkarna, 60 mille för att spela CFS över atlanten. Det anmärkande är förstås att jag inte får komma och testa, trots att jag går förbi skiten varenda dag. Om dom nu absolut ska flytta till Kista så får dom tamefan ha inflyttningsfest. Paradoxalt är att vi nyligen skulle läsa en kurs som handlade just om simulering, och att det skulle komma en välekiperad yngling från sagda FOI och dra ett par gästföreläsningar. Jahapp, spänd av förväntan så tar man på sig oömma kläder och brer några smörgåsar, för nu blir det utflykt till granngården! Näpp, det blev inget spöande av dom tragiskt oflygintresserade klasskamraterna, det blev istället en upplyftande simulering av en vägkorsning i en i sammanhanget oviktig tysk stad. Dessutom funkade den sådär, simuleringen asså, inte staden.

För det tredje, och det här har jag dragits med ett tag, jag har ett djur i min kamera! Den fan kryper runt på displayen. Eller snarare kröp, jag har inte sett honom på ett tag, jag hoppas att han dött. Med sedvanlig tur så mår han säkert bara dåligt, han hinner säkert springa och lägga sig på sensorn innan han dör.

5 och 6, SSSB är riktigt otrevliga människor, såna som inte blir ledsna när hundar dör på filmer, samt experimentkort med ARM-processorer är alldeles för dyra.

Jag återkommer med flera när jag förträngt dom här.

Lupson

:-)

Du borde kanske starta din egen Mupp-blogg? Monologer är roligt.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Mupp


          För det tredje, och det här har jag dragits med ett tag, jag har ett djur i min kamera! Den fan kryper runt på displayen. Eller snarare kröp, jag har inte sett honom på ett tag, jag hoppas att han dött. Med sedvanlig tur så mår han säkert bara dåligt, han hinner säkert springa och lägga sig på sensorn innan han dör.

Har för mig att det kallas Tamagotchi.. Se till att mata och leka med den.. Annars dör den juh!!?!

Mupp

#3
Usch, blogg, huäääärll... Jag kräks på alla jävla nörd-elitister (paradox) som bloggar, och detta är (kanske mest av principiella själ) ingen expressen-journalist-som-inte-förtjänar-nån-lön-eftersom-han-egentligen-inte-jobbar-alls-utan-bara-sitter-och-surfar-på-arbetstid-och-vomerar-oväsentligheter-som-besudlar-mitt-medvetande-blogg. Blogg blir punkt 7 på listan.

Tamagotchi har jag fan inte tänkt på, jag ska försöka intala mig det nästa gång han visar sig. Men nån mat blir det inte tal om, han får leva på kärlek eller dö.

Edit, det här forumet tar bort ord jag tänker.

Horizon

Är Mupp snäll och talar om för oss andra vad vi ska ta för att må som du gör nu?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Tja, jag vet faktiskt inte, min kropp utsöndrar det naturligt. Men jag ger mig fan på att det finns som stolpiller.

Som punkt 8 vill jag klaga på alla dom där excentriska miljonärerna som kastar pengar på fattiga gossar så att dom kan uppfylla sina drömmar istället för att späda på inflationen av it-idioter. I sak är det inget fel på miljonärerna, mer än att jag verkar ha förbigåtts. Kom igen, jag har inga sjuka krav!

SledgeHammer

Hehe, hyresgästen i kameran behöver inget käk. Den har ju chips...:p
Mvh  - Stefan -


Obizzz

får jag också klaga i tråden?

UV-mappning är ett djävulens påfund.. iaf när man ska ändra en färdig modell utan att förstöra den tidigare mappningen...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst