News:

No significant change

Main Menu

Cougarn kryper ner i pris

Started by Andreas, November 02, 2005, 10:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Hehe, stackare som hakar på den prissänkningen och får hem en sån kass produkt. Varför gör de inte om hela skräpet istället med alla de där bra moddarna som finns?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Skulle inte kunna tänka mig att vara utan min, alla tillkortakommanden till trots. Omoddad. Visst är jag sugen på en FCC eller liknande... en får se... men jag kan inte tänka mig att flyga med något annat ändå.

Bara så det blir två sidor i debatten. Blir så tråkigt annars. :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

Nu har den kommit ner i det pris den borde haft från början. Fast det hade ju itne skadat om de fixat till svagheterna i den. :p

Andreas

Jag håller med ft. Är väldigt nöjd med min.
Har dock bara känt på en moddade cougar (obizzzs) en gång under lanet i halmstad. eftersom jag knappt hade kännt på någon innan dess så var det svårt att jämföra.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

oj nu kan man ju snart köpa en och ha som reservdelsspak :D

nu får man ju cougar + forcemod för samma pris som cougarn en gång kostade och då är det helt klart värt det!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

QuoteOriginally posted by Obizzz

nu får man ju cougar + forcemod för samma pris som cougarn en gång kostade och då är det helt klart värt det!


Precis vad jag menar. Kan inte någon sätta ihop ett paket? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names