News:

No significant change

Main Menu

Sagan om Ringenbox

Started by BEQ, November 01, 2005, 20:27:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Funderar på att köpa en box med Sagan om Ringentrilogin Extended versions. Dock har jag hört ryktas om en extended extended version. Någon annan som hört det eller är det bara otäcka falska rykten? Känns synd att lägga 1000 kr och sen finns det något "bättre".

Jotte

Skulle inte förvåna mig om det kommer ut nån ny version nu lagom till jul som innehåller några extra scener och lite annat för att kräma lite mer kosing ur det hela. Dock inget jag hört, men som sagt skulle inte förvåna mig.

Själv har jag Två Tornen och Konungens återkomst i den samlarversion som hade en liten pryl med i boxen men "bara" den utökade versionen utan pryl för Sagan om Ringen då den inte fanns kvar i samlarversion när jag fick tummen ur. Tror fortfarande inte ens jag sett hälften av allt extramaterial som finns på skivorna.


Mupp

Nu är jag ingen auktoritet på området, vi köpte dom tre extended-boxarna. Hörde nåt när ettan kom om att det skulle släppas nån längre än den förlängda, men jag har inte sett nån hittills. Med facit i hand så skulle jag hellre ha köpt förkortade förkortade varianter, snarare än förlängda förlängda. Sådär mycket hår i så många timmar är inte bra.

SledgeHammer

Köp region 1 versionen. Det är alltid så att de lägger mer krut på den versionen.
Mvh  - Stefan -


Andreas

Min mor fick boxversionen i julklapp och personligen tycker jag det är en stor skillnad jämfört med de ursprungliga filmerna.
Inte svar på din fråga, men väl min åsikt ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


BEQ

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            Hmm...
Kan detta vara nåt..?


Aha! Då kan jag ju lika gärna köpa den extendedbox som finns nu. Tack

SledgeHammer

Jepp. Han verkar bara vara ute efter att tjäna mer pengar. Typ.
Mvh  - Stefan -